Fullspäckade dagar..

Jag har verkligen mycke i mitt huvud just nu... därför har ja inte hunnit blogga så mycket.. men nu tar jag mig en stund för ja behöver verkligen skriva av mig..

Måndagen har jag träffat min vän S en sväng o lunchade me henne.. alltid trevligt o ses ;) På kvällen hoppade jag över magdansen igen och tränade aerobics o zumba.. gu de är sååå roligt :) hon körde min favvolåt igen (se länk till youtube tidigare inlägg).. jag blir såå glad av träning :)
Tisdagen så var jag på massage efter jobbet.. såå skönt.. 1,5 timmes avslappning men ja frös sååå mycke ändå trots att hon bäddade in mig i en värmefilt.. hade behövt ligga några timmar till. Jag fryser konstant numera.. fryser på jobbet o fryser ute.. dock inte hemma för har ganska varmt i lgh o en go fleece filt som ja bara älskar :) Ogillar verkligen o frysa... :/ Iaf efter massagen så gick ja hem o hämta bilen o sen for ti koreografi träning med tjejerna.. vill säga salsagruppen men vi dansar inte bara salsa o vi dansar inte salsa såsom folk tror när man säger ordet salsa eftersom de vi gör är koreografi bara för tjejer inte par..
Min massös säger till mig träna inte nu utan åk hem och ta de lugnt... nu förstår jag varför hon säger så.. det var bortkastat o fara ti koreografi träningen.. massage för 890kr o den sköna känslan man hade försvann.. min hjärna va som gröt för ja kunde inte stegen o hade ju dessutom inte tränat på två veckor.. vi pratade lite om kommande tider o lite annat så de va ingen jobbig träning som aerobics men i fortsättningen efter massage ska jag hem o lägga mig o njuta av känslan...
Vår salsalärare sa att hon känner att vi inte är 100% involverade o hon slog huvudet på spiken när de gäller mig iaf.. dock vågade jag inte säga de då :/ ja sökte henne igår men hon va upptagen.. jag känner inte att ja har tid o lust för gruppen längre.. jobbet går före och jag saknar träningen nåt så enormt.. ja vill ju göra det jag tycker är kul o gör mig glad o inte de som sätter press o stress på mig..
Jag vill träna mer nu eftersom jag oxå ska åka utomlands snart.. mitt beach 2011 är i januari inte juli-aug. hehe..

När jag fick massage så säger hon att ja är så spänd i axlarna o sätesmusklerna.. mer än tidigare o de är inte bra.. de som är annorlunda nu mot tidigare år är att jag börjat med salsa o magdans o jag har inte tränat yoga el nåt sånt längre.. aerobics när ja hunnit och kunnat.. vet inte varför ja annars har så jätteont i sätesmusklerna men de blir värre de vet jag iaf..

Igår var jag till Arvidsjaur på möte.. jag körde min bil ti Piteå och samåkte med en snubbe därifrån.. skönt att jag slapp köra med min bil för de är verkligen ingen värme i skiten!!! -20 grader ute o fastän ja sitter med täckbyxor o hur mycke kläder som helst så hackar ja tänder.. fy bollan.. ja kom hem vid 23 o gick o la mig direkt under täcket o drog fleece filten över oxå... somnade ti slut när ja började få lite värme i kroppen.. jag måste få svar på vad som är fel på bilen o vad de kommer kosta... hm..

Just ja.. min hemlighet jag skrev förra bloggen :) Nu är det klart iaf... Resan till Domini är betald och min mamma följer med!!! :) wohooo gu va ja längtar nu.. jag vill åka precis NU...

Jag har så svårt att få folk att förstå varför jag åker till dominikanska... att de har med Edde o göra är inte hela sanningen.. nog för att äventyren med honom är båda bra o dåliga men de som gör mig riktigt glad är ju dansen o showerna... jag verkligen älskar de!! :) har ett fånigt leende hela tiden showerna håller på o när ja dansar me grabbarna där.. de känns som mitt andra hem oxå.. alla är så vänliga o man får uppskattning från folk.. ja älskar den känslan.. dvs känslan när man är o reser.. hihi..
Jag hade tänkt en så bra jämförelse med att vissa blir glada över att de får ihop en perfekt maträtt eller tar ett jättefint kort eller gör en perfekt ridtur med sin häst o att de e sån känsla jag får när jag dansar med grabbarna el ser showerna men ja vet inte om jag får ihop orden idag.. haha.. jag vet inte vad ja ska säga så folk förstår att ja är 100% lycklig när jag är där o får göra de ja gillar... dansa här är inte samma sak som när man är där, här har du inte en partner som kan dansen och förstår rytmerna.. har inte hittat någon sån iaf.. hehe.. Nu babblar jag mest men jag hoppas att de som läser förstår mig eller iaf kan unna mig att jag åker o får känna lite lycklig känsla o glädje...
Denna gång kommer säkerligen inte heller att bli som de andra gångerna.. dels för att mamma är med och för att ja träffar Angelina där o hennes kompis plus att de då inte varit helt hundra bra mellan mig o edde sen ja kom hem i juli.. Nu när jag åker har ja absolut ingen aning om va som ska hände.. de skrämmer mig lite men mest förväntansfull.. ja o mamma reser själva igen o så träffa Angelina :) ja längtar sååå mycke :)

Fick sms från Alex i domini imorse.. Edde är ledig o han hade sagt att han gärna tar alex o hennes syster till playa rincon eller playita.. dit han brukar ta mig när ja är där... jag tror inte att de är något kärleksmässigt mellan dem för hon är min vän men ja blev såå avundsjuk när ja läste de.. eller så är de för att de inte är speciellt nu för han tar inte bara mig dit.. ja vet inte.. ja ska iaf prova ringa honom sen lite lättare när han inte jobbar o få tag på honom... så länge sen ja pratade med han.. dock är det hemligt att min mamma ska med iaf för honom de ska bli en överraskning :)

Mitt humör känns inte på topp idag.. lättirriterad o trött o fryser.. tur man ska träna idag så man får koppla bort alla tankar o svettas lite...

Ha en skön kväll..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad roligt att åka tillsammans med din mamma! :D



Men du - du kikar ju på andra killar och spanar och sådär, så helt fast i Edde tror jag inte att du är? ;)

Kramisar

2010-11-20 @ 11:12:02
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback