Söndag igen..

Ja nu är det söndag.. känns som helgen gått både fort o snabbt.. redan söndag och jobb imorgon..

Igår så var jag på promenad med han som skicka sms.. va riktigt skönt faktiskt o kul o ses igen.. :) vi tog en låång promenad.. en timme gick vi runt en sjö här i lule.. så härligt o de va riktigt varmt trots att kl va runt 20.. dock började ögonen klia när ja kom hem.. :s dumma pollen.. de börjar spricka ut häruppe nu så bäst o inskaffa allergitabletter..
Han for iaf strax efter vi kom tillbaka från promenaden men kul me lite sällskap iaf.. :)

Fick inte tag på Angelina igår men ja gjorde en vänner förfrågan ti den tjejen.. o nu på morgonen har jag kollat bilderna.. de va inte så farligt som ja trodde men de har massa bilder på Edde, Alfonso o grabbarna.. känns konstigt o se han smila me andra människor.. dock är de endast på hotellområdet så inte så orolig direkt.. får se va Angelina skriver sen..

Ska prata me chefen imorgon om semester så ev åker ja 2 juli tebax..

Var uppe ti efter midnatt igår för o ringa Edde så jobbade han.. irriterande.. kort samtal o sen gick ja o la mig..

Har inget mer o tillägga just nu.. ska gå tvätta mig.. lite seg ida..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback