Sista maj..

Jepp idag är de sista maj.. vart har tiden tagit vägen??

Helgen va bra.. tränat o städat o tvättat så de känns skönt o komma hem.. dock borde ja tvätta fönstrena oxå men de är ett senare projekt :)
Tvättkorgen är tom o golvet mindre dammigt så de får duga för nu..

Igår var jag aningen seg när jag vaknade.. hade velat sova längre men nee.. drog mig upp o la mig i soffan o kollade på inspelade program.. har en del kvar.. hinner inte ikapp.. haha.. tecken på att man spelar in för mycke kanske?? :)
Mamma ringde igår att de va i stan.. mamsen bor i södra sverige men de jobbar på marknader så nu är dem häruppe o jobbar i sommar :) jättebra för då får ja träffa henne... saknar min mamma!!
For ti dem vid 15 kanske.. var där resten av dagen :) hjälpte dem o jobba lite.. sen kom brorsan o hans familj.. pojkarna är galna i deras jobb oxå så de hjälpte ti lite grann.. min mamma o styvfar säljer godis kan ja väl påpeka.. haha.. inte så konstigt då att en 8 o 10 åring gillar o vara där ;)

För mig är det bara en frestelse.. inge bra.. jag försöker ju hålla mig undan godis o sånt o de har faktiskt gott väldigt bra :) förra veckan åt jag nästan ingeting.. inte ens på helgen!! duktiga mig.. :) *stolt*

Iaf så kom jag hem vid 21 kanske.. ringde Edde från bilen.. dock hördes de såå dåligt.. är som att han inte pratar mot luren så att säga.. el så var de linjen.. men nu kommer ja inte hinna ringa han de närmaste dagarna.. träning o träning o sen salsa.. o idag bio :)

Jag ska se Sex and the city 2 idag :) äntligen.. älskar serien tyckte första filmen va superbra.. :) dock har jag läst att den fått såå dålig kritik.. både handlingen o modet.. men hallå.. modet i satc har alltid varit extremt o annorlunda.. de går alltid me skyhöga klackar o klänningar o ja allt möjligt.. men de e ju en del av charmen :) får väl se imorgon vad jag tyckte om den ;) de som jag har pratat med som sett den tyckte den var bättre än 1:an..

Pratade med Alexandra igår.. på face.. hon är så härlig :) så kul att vi förstår varandra så väl men är väl för att vi vet vad den andra pratar om.. iaf när de gäller killarna.. dock fick ja veta igår att hon är i Domini när jag inte är där.. såå typiskt.. hade ju velat träffa henne o umgås me henne där.. men ja vet att Vera och Angelina ska dit ev i dec/jan... :)
Någongång ska vi väl träffas iaf.. :)

Ska se den sena bion ida.. börjar 21 o är väl slut runt halv tolv.. ja kommer vara död imorgon.. haha.. men men bara bita ihop.. ska gå med min brors tjejs syrra o några kompisar ti henne.. :)

Jag har inte provat kläderna o skorna ja köpte i helgen.. vet inte vad de är med mig.. de ligger i påsarna i hallen.. konstigt.. annars brukar man slita upp allt man köpt.. ska prova o fota :)

Ne nu blir det att göra lite nytta.. solen skiner o de är ganska varmt ute.. sååå skönt :)

Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback