Seg..

Min kropp är inte riktigt med just nu.. känner mig seg o orklös.. :/ Känner knöl i bröstet igen fast ja nyligen varit på mammografi o vet att ja har mycke vävnader o därför vill ja inte ringa dit igen.. de kommer väl tro ja är knäpp.. sover som en stock så borde ju va utvilad men nee..

Igår var det iaf fullt upp på jobbet.. när jag väl kom igång fick jag inte många lugna stunder.. sen tränade jag aerobics o yoga.. de va skönt :) vaknade ti liv då iaf.. hehe.. gick hem o duscha länge.. så skönt :)
Ringde Edde på kvällen men han hade inte tid för han jobba.. får se om ja kommer ihåg o ringa ida.. när ja kommit hem o duschat o kollar serier så glömmer ja bort o kolla klockan.. kanske bra ibland :)

Idag är jag ännu mer seg men har fått lite gjort iaf.. har några projekt som har en deadline som måste göras.. Precis när jag skrev meningen kom chefen in.. fick avbryta.. Det går framåt iaf.. Har en träff i slutet av maj som ska bli intressant.. hoppas allt går bra o klaffar..

Imorgon är det salsa sista gången jag kan vara med.. :( de verkligen suger.. ja vill dansa hela tiden.. men förhoppningsvis startar fortsättningskursen ganska snart.. o att hon kör lite repetition om de ja missat..

Torsdag massage o de ska bli sååå skönt.. min rygg behöver massage.. sen ev träffa C. Vi ska ev. gå på mässa i helgen oxå.. hoppas de.. :)

Sen är 80 tals festen på gång.. den är på lördag o min brors tjej har fixat biljett så måste hitta kläder, smink, frisyr o skor.. :/ känns som ett stressmoment me tanke på att ja sällan sminkar mig o inte är såå intresserad av kläder o helst inte vill lägga ut nåra pengar.. de har redan gått massa pengar o vet inte riktigt ti vad.. :S
Men de blir säkert kul.. de är massor me folk så var tydligen inte en "privat" fest som ja trodde.. el ja vet inte.. den finns på face iaf..
Skulle gått på stan en sväng idag men nu fick ja sms att de e ändrat..

Känns som de e mycket nu.. o på måndag är det bio.. jisses..

Mina tankar går hela tiden till resor.. hur ska jag göra med vinterresan?! jag ska ti Domini iaf.. ja vill dit!! sen vill jag inte vara hemma på sommaren så vill hitta nån resa.. Thailand hade ja velat fara ti men går inge flyg ti Ao Nang.. måste kolla med Ticket om de går o ordna ändå.. el kanske någon sista minuten nånstans.. vill inte vara hemma..

Vill oxå tatuera mig.. har ju nästan bestämt motiv vet bara inte vart ja ska placera dem.. :/

Idag blir det ingen träning.. måste göra lunch backar.. o så blir de väl en sväng på stan.. måste hitta nåt ti helgen.. nu kändes de jobbigt.. behöver en stylist tror ja :)

Nu är de tomt i mitt huvud igen.. vet inge mer o skriva...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad e det för motiv då?

2010-05-05 @ 11:37:38
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Sara

Du msåte ringa ang knölen!! Det är jätteviktigt och dem skrattar inte utan ska ta dig på allvar. Knölar i brösten är inget att nonchalera.



Ajja bajja..gå till doktorn nuuuu. :)

2010-05-05 @ 21:22:05

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback