Salsa igen.. Dyyyrt..

Trodde de skulle vara lugnt på jobbet igår när chefen är borta men icke.. höll på med hemsidor hela em o lite ti.. men var ju bara bra o få de fixat :) tiden gick fortare då oxå..

Tänkte sen träna afro innan salsan men när ja kom hem o tog på mig kläderna kände ja bara neee.. orkar inte.. o tog de lugnt en sväng.. sen salsa :) åhhh känns som hundra år sen ja va på de men kanske är typ 3 veckor.. såå kul o vara igång igen.. mycke höfter o nu lite mer armar eftersom vi oxå är en dansgrupp.. de ska ju se snyggt ut när man har uppvisning ;)
Kul var det iaf.. lite klurigt ibland när det var nytt.. men så ska de väl vara? :) underbart o dansa igen.. dock blir det ingen uppvisning/prova på den 28:e o tur va nog de.. haha..

Baddräkten kommer jag behålla.. lika bra.. nu är det nog försent o skicka tebax den så bara betala den o se glad ut :) Får väl acceptera att ja har stora boobs o bygga upp självförtroendet så ja kan ha den.. finns säkert de som önskar att de hade min kropp... haha.. åh va kaxig ja låter.. :) Ne men är man utomlands så struntar man väl i hur man ser ut.. bortsett från då Domini där alla typ vet vem ja är nu.. hehe..

Nu är bilen på verkstan.. får se vad de kalaset kommer kosta :/ den 7 juni ska den besiktas o ja är alltid lika nervös när de kollar bilen.. haha.. får hoppas den går igenom o att de inte blir allt för dyrt idag..

Var o tränade i tisd.. blev två pass.. o aerobics var faktiskt bra.. tränaren va helt ok.. :) hon var lite extremt glad den dagen nästan till överdrift men bättre de än att hon är sur.. haha.. igår var de salsa.. alltid skoj :) o idag ska ja träna aerobics.. o ska dra mig upp på lördag oxå.. bra tränare :) vill träna så ja är lite mer i form ti Domini.. gillade inte hur min mage såg ut på bilderna från förra gången :/ magen är de enda ja inte gillar.. el just nu är den helt ok men kan alltid bli bättre :)

På söndag är de mors dag.. men min mamma bor ju inte här o inte kommit hit upp ännu me deras jobb.. men snart.. har köpt en present ti henne.. hittade av en slump.. jättesöt tycker ja :) Ska kanske fota den o lägga upp sen när hon fått den..

Vad händer mer??
Kontakten fortsätter med mina vänner i Österrike.. kollar hotmailen ofta kan ja säga.. haha.. har fått lite bilder på Edde av henne..
Väntar på biljetten från Österrike o att hotellet ska bekräfta att jag finns med hos dem..

Edde har ja inte pratat med sen i söndags.. tänkte ringa honom idag.. har inte hunnit ringa så mycke när ja jobbat o tränat.. el iförsig har ja kunnat göra de men han får längta lite.. haha.. Får se om ja hinner ida när ja ska träna o sen måste ja handla.. kommer en dag imorgon oxå..

Jag ska gå se SATC 2 snart.. måste göra de.. såg på Expressen att den bara fått 2 getingar.. verkar väldigt lite men ja ska se den iaf.. struntar i deras betyg :)

Måste städa i helgen.. el kanske ska säga borde.. hehe.. tvättkorgen är överfull o vill inte se nåra äckliga djur mer så bara o få tummen ur..

Ne vet inget mer o skriva..
_____________________________________________

Har jobbat på idag.. har fått såå mycke gjort.. imponerad över mig själv hur duktig jag är... hehe..

Nu har de ringt om bilen.... de har bytt olja o oljefilter.. de kostade 1132 kr!!!!! sen kollade de o konstatera att avgassystemet är inte bra.. måste byta ljuddämpare bak.. 2 st.. o om de va nåt annat tjafs.. plus då ytterliggare en timkostnad :( bildelarna kunde ja köpa på Biltema så får väl åka dit o bli fattig... önskar bara att någon hade informerat mig om att de är timkostnaderna som drar iväg så hade man kunnat jämföra.. men ska göra de nu iaf :/ Jag verkligen hatar o ha bil... iaf just nu...

När ja slutar ska ja gå hämta eländet o sen fara o träna..

Ha en bra dag/kväll...

Kommentarer
Postat av: Susanne

trist att det blev sååå dyrt...

2010-05-27 @ 15:41:59
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback