Orolig..

Igår såg inte hotellet min bokning el reservation.. ingeting.. tänkte att de kanske bara var nåt fel men nu är jag riktigt orolig.. :s

Tänk om det inte är någon bokning och jag har ju redan betalat.. har försökt ringa banken men de är såklart lediga för är tydligen pingst.. :/

Kan bara vänta.. har mailat resebyrån oxå som ja varit i kontakt med.. jag hoppas verkligen de är bara något fel att de stavat mitt namn olika.. får väl se..

Kunde inte sova va tvungen o gå upp o försöka ringa.. ja som ville ha sovmorgon.. gick upp nio.. hade helst inte velat gå upp före tio iaf.. tröttis..

Ska åka ti brorsan senare men måste först vakna ti liv..

Ha en bra lördag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback