Ny vecka.. igen.

Ja då var helgen över och ny vecka väntar.. el den har ju redan börjat.. haha..

Söndagen orkade jag ingeting.. mina ben orkade inte bära mig.. hade kunnat fara o va med på kalaset för min brorson för de va på Leo´s lekland men orkade inte de heller.. o där som är såå kul o leka av sig.. haha..

Igår var det fullt upp.. heeela dagen.. massor med jobb o sen undersökte jag om man kan säga bort hemtele.. vet inte hur ja ska göra.. är ju liiite dyrare o ringa med mobilen eftersom öppningsavgiften kostar mer.. men o andra sidan är hem tele dyrare i månadsavgift.. men säger ja upp hem tele o ångrar mig då blir de dyrt.. :/ vet inte vad ja ska göra.. så de får vara ett tag ti.. har massor me räkningar denna månaden.. helt sjukt.. el, tele, salsa, beställning från Ellos..

Vet inte hur jag ska göra med baddräkten fortfarande.. har provat den flera ggr.. känns väl ok o visst man ser mycke av mina boobs men de gör man i bikini oxå.. kom på när ja skulle lägga mig att ja ska prova med min bikini under o se hur stor skillnaden är.. haha.. ja är väl osäker på min kropp oxå.. skickar ja tebax den är ja rädd att ja ångrar mig.. för ja gillar den verkligen :) vill bara ha mindre boobs..

Fick ett papper från resebyrån igår men vet inte riktigt vad de är.. de har med betalningen o göra iaf.. typ faktura men den är redan betald så de står 0. sen står det om underskrift men vet inte om ja ska skicka tebax den.. har mailat o frågat..

De är såå kul o maila med Alexandra.. :) vi har så mycke gemensamt.. jobbar me liknande saker, tränar båda två o såklart våra boys är kompisar.. hihi..

Bilen ska besiktas snart o tror den har fel på avgasröret så måste lämna den på verkstad.. vet bara inte vilken.. o dyrt blir de säkert..

Har fått mitt erbjudande från cosmo :) så nu den 14:e ska ja gå klippa mig.. yeaaah.. behöver verkligen de.. klippte o tona/slingor i oktober tror ja.. sen liten klippning i dominikanska i januari o sen har ja inte gjort mer me håret så ja behöver verkligen de.. o sen har ja massage i juni oxå.. *ser ni hur pengarna flyger ut genom fönstret* haha..

Sommarvärmen är borta.. :( nu e de runt +10 o regn.. hur kul är de då?? *not*

Har inte tränat sedan tisd förra veckan.. snyft.. ska träna idag men vet inte när.. är ingen bra tränare på halv sex passet men kanske går ändå.. va länge sen ja gick på hennes pass.. måste träna iaf..
___________________________

Har fått mail från resebyrån de var bara en räkning som jag då betalat.. biljetten kommer :)

Ringde Ellos, man har två veckor på sig o skicka tillbaka från att man hämtat paketet o ja tror ja hämtade ut de den 14:e så jag måste typ skicka tebax nu..
Ska prova den igen sen...
Blir två pass idag.. ska prova hon som ja inte riktigt gillar igen.. behöver träna..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tycker den var cool :) Annorlunda liksom :) Sen är man ju alltid piggare och fräschare på sommaren när man har den på sig? ;)



Kramis

2010-05-27 @ 02:03:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback