Irriterad..

Angelina har mailat o ja är verkligen fundersam.. hon säger ju saker som ja redan vet men ja vill inte inse de.. Jag ringde Edde förut o han nämnde nåt om president bla bla i domini.. de firades iaf för de va massor me folk i bakgrunden.. lät som de va nåt firande av nåt slag..
Han pratade med folk i bakgrunden o lyssnade inte på mig.. försökte fråga om den där tjejen men han fattade inte va ja sa o verkade inte lyssna.. han sa att de va så mycke folk i bakgrunden.. bad mig ringa senare men ja ska upp imorron o behöver lägga mig i tid.. blir såå irriterad.. varför kan ja inte bara släppa honom?!!

Jag vet vad alla tycker som läser min blogg men de är inte lätt o släppa honom.. :/ såklart så säger han de "rätta" sakerna o de gör mig galen..

Vill tillbaka men då kommer ja smälta som en sten så fort ja ser honom.. ja vet de.. o skulle ja väl fråga honom o de skulle ta slut så skulle mitt hjärta gå i tusen bitar.. fast han kommer ju inte o erkänna de direkt o ja kommer inte kunna göra något om ja inte har bildbevis typ..

Åh ja vet inte varför ska de vara så svårt?!

Skönt me jobb så man får tänka på annat.. ska dock fråga chefen om semestern.. får se..

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: susanne

Det e klart det e svårt,du har ju känslor för killen. Men nånstanns där inne,måste du ju tänka på dig själv oxå.. Du måste släppa honom,och gå vidare. Inte ringa,osv.. bara gå vidare.. Och inte åka dit,klart du smälter om du ser honom,men för att gå vidare i ditt liv,måste du ju ta beslut,som kanske innefattar många jobba stunder.Som att inte åka dit.. Åk nån annanstanns...



Jag såg baddräkterna,och tyckte nog ärligt att ingen av dom passade..



2010-05-17 @ 12:50:58
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback