Han ringde!!! :)

Har struntat i honom hela helgen o tänkte fortsätta göra de men helt plötsligt o ringde telefonen o de va han!!! :)

Han sa att han fått hjälp av hans pappa.. tror ja.. om ja förstod honom rätt.. o så sa han att han va såå lessen för att han varit så hård mot mig el pratat så hårt mot mig som han sa.. o de håller ja då verkligen med om... de va så skönt o höra honom be om ursäkt.. :)
O så sa han oxå att han älska mig o sakna mig... mmm de känns bra :)

Helgen har annars varit bra.. har inte gjort så mycke.. kollat på film o inspelade serier.. idag såg ja bröllopsduellen o den va väldigt bra :)

Mina vänner från österrike tycker ja ska åka me dem ti Domini men de blir ganska så dyrt.. nästan runt 30 tusen bara för resan.. :/ om ja åker me fritidsresor så blir de runt 20 men då e de bara två veckor.. att de ska vara sååå svårt o ändå ska ja inte åka förrän om 8 månader.. åhh hur ska ja stå ut??!!

Imorgon är de jobb igen o så träning.. massage på torsd o ja längtar.. så skönt..

Nu blir de lite tv o sen sova...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback