Fredag då.. Kväll..

Ja då var det fredag.. veckorna går fort..

Igår pratade jag med Edde.. han svarade ti slut.. de var tydligen lediga allihopa nån helgdag tydligen, fråga mig inte vilken.. :) Det som jag reagerade över var att han frågade om brevet igen.. alltså om han ska komma hit.. ja bara men kommer du inte ihåg att du sa att vi skulle skita i de.. nee de kom han tydligen inte ihåg.. hm..
Prata lite om de o så frågade han mig vad ja vill göra.. ja vill hellre komma tillbaka (han frågade nämligen när ja kommer, sa i december men vill komma kanske i juli) Jag vill verkligen inte vara hemma i sommar..
Vi kom väl inte direkt fram ti något.. iaf inte jag.. haha.. Gud att ja inte kan bestämma mig.. ska de vara så himla svårt...

Idag har de varit snurrigt på jobbet.. ojoj..

Var o tränade på lunchen o de va skönt iaf.. avbrott så man kan koppla på hjärnan igen..

Vet inte va ja ska göra ikväll.. tänkte diska, dammsuga o plocka tvätt, plocka i lgh.. sen duscha o måla naglar o sånt så man har gjort de inför imorgon :)

Imorgon tror jag de blir en fullspäckad dag.. tror ja iaf.. ska ev. på mässan med C, får se.. fick veta att hennes lilla son är dålig igen.. inge bra :( lillasötisen.. sen blir de då fest o allt.. på söndag är jag väl bakis..

Måste försöka lägga upp bilder men tyckte de va komplicerat sist el så var de för att man gjorde fel.. haha.. men de kommer iaf.. snart..
___________________________

De blev gjort de jag tänkte.. :) träffade min brors tjej en sväng efter jobbe.. köpte armbanden från hm.. ska lämna tillbaka nitskärpet ja köpte igår.. tror inte ja kommer använda de så lite bra o lämna tebax då o brorsans tjej ville nog inte ha de..

Gick hem sen.. plockade o greja hemma.. dock kändes de mest som att ja gick runt i lgh.. haha.. men plockade bort saker ändå.. o plocka fram lite inför festen imorgon.. vilket förberedande för en fest.. ojoj.. :)
Dammsög o diskade oxå.. hade behövt städa toan men får göra de nästa helg.. tog en långdusch.. mitt hår va såå äckligt o skitigt.. blää.. filade fötterna o tog bort gammalt nagellack o gjorde dem såå fina :) nu har de ny färg o har även målat de andra naglarna.. va så seg när ja kom ut ur duschen.. oj.. kollade lite tv..

Ringde Edde sen.. men blev en kortis han jobbade.. han va gullig iaf :) sa att ja inte kunde ringa imorgon för ja skulle på fest men tror inte han förstod de :/
Har pratat med min vän S. oxå... hihi..

Nu blir det sängen är såå trött.. blir lång dag imorgon.. ska träffa C o hennes kille o lille V.. han mår bättre så de e bra :) de hämtar mig kl tio.. ojoj.. måste ställa kl o gå upp.. haha.. vi ska gå på mässa :)
Sen blir de fest :)

Ha en bra dag imorron...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att måla naglarna. :) Måste jag oxå göra.. Det e hemligt.. ;) Trevlig helg.

2010-05-07 @ 17:09:06
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

Du hade ju mkt att göra,om du ska diska ,osv.. ha ha ha...

2010-05-07 @ 19:15:40
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ja, jag gillar GG :D Bra serie :D

2010-05-09 @ 16:47:47
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback