Bio..

Igår var jag på bio.. jag o C va där o så träffade ja S o en annan C där :) de va trevligt.. filmen vi såg var Beck - Levande begravd.. den va bra för att vara svensk.. ja gillar verkligen inte svenska filmer.. men denna va bra.. har inte sett Beck tidigare o kommer säkert inte göra de heller för den va sååå läskig.. usch.. jag gillar inte o bli skrämd o inte masker heller.. :S men de gick bra o sova iaf.. hihi..
Kollade på tv när ja kom hem o prata me Edde en sväng så ja fick annat o tänka på.. haha.. dock blev ja sugen på att se Criminal minds älskar den serien.. men hade tyvärr inge avsnitt.. vill ha boxarna.. gu mycke ja vill ha nu :)
Beck påminde om vissa scener från criminal minds.. vill inte säga för mycke för o avslöja handlingen men den gjorde de iaf.. :) dock snyggare killar i criminal.. haha..

Kom hem vid åtta nångång.. va tvungen o gå på toa direkt o så hade jag äntligen fått Cosmo.. weeiii.. :) ska betala avgiften nu så jag får skönhetsbehandlingen o så ja kan gå klippa mig o fixa håret.. ser inge fint ut.. vill få lite liv i håret..

Iaf när jag bläddrade i Cosmo så hittade jag baddräkten jag beställt från Ellos.. coolt :) jag var före tidningen.. hihi.. tror den kommer snart baddräkten o ja ber ti modegudarna att mina boobs ska passa för ja viilll verkligen kunna ha den... *hoppas hoppas hoppas*

Edde hade inte så mycke speciellt o säga när ja prata me honom.. han sa iaf att han älska mig o frågade inte om pengar :) de e goda tecken... och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med resan... låter de vila lite.. väntar på priser från Tyskland oxå..

Jobb idag såklart och sen träning.. två pass.. blir inte mycke träning denna vecka när de är helg.. :(
Imorgon jobbar vi halvdag och sen ledig resten av veckan... :)

I veckan fyller två av mina kära vänner år så blir lite fika.. hihi..

Ne nu fixa lite.. Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback