Vart ska man börja??

Ny blogg - nya ansikten som kommer att läsa.. Välkommen till min blogg.. :)

Jag har bara skrivit blogg på Lunarstorm förut så nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja.. hm..

Dem flesta som känner mig vet iaf att jag har varit utomlands en hel del, senast har det varit Dominikanska som jag åkt till. Thailand är också ett favvoresmål.. :)
Men dominikanska har något speciellt.. de har musiken och dansen.. åhh ja bara älskar dominikansk musik o dansa Bachata o Merengue.. speciellt då med en speciell kille som jag då träffat där.. hihi..
Eduardo eller Edde som ja säger.. :) längtan efter honom är såå stor.. hade ja kunnat skulle ja satt mig på ett plan tillbaka precis NU... men tiden räcker inte till just nu..

Har faktiskt anmält mig till Salsa kurs :) den ska ev. börja nästa vecka.. väntar på svar på mailen hur det blir.. spännande :) Salsa dansar de oxå i dominikanska men tyvärr kan jag inte så mycket.. Edde skulle lära mig men de blev aldrig av.. kan ja grunden så blir de ju ännu bättre nästa gång jag åker dit :) plus att jag har något att sysselsätta mig med här hemma.. hehe..

Vad händer annars? hm..
Jobbet går bra.. igår var jag på ännu ett möte där jag pratade inför folk.. nervös som sjutton va ja o de hördes nog.. men på de stora hela så gick de väl ok iaf.. varenda gång jag ställer mig framför folk och lyckas ta mig igenom det så är jag nöjd.. haha.. min stora fasa är att prata inför folk så de känns som ett mirakel varenda gång jag gör det.. :)
I måndags var jag på bio.. såg Änglavakt.. ja gillar filmer men inte svenska filmer så ja tyckte väl den va sådär.. lite sorglig.. jag var på bio med mamsen.. de va kul iaf :) vi käkade innan bion o pratade.. de va länge sen hon o ja umgicks själva utan någon annan så de va mysigt.. dock var hennes mening med träffen inget som ja gillade :/ men de tänker ja inte skriva om här.. något måste man hålla för sig själv :P
Idag ska jag på massage.. såå underbart.. min rygg eller svanken och axlarna behöver verkligen de.. går regelbundet sen några år tillbaka.. tjejen som masserar mig kan tryckpunktsmassage o ibland känns de som hon kör in en kniv såå ont gör de.. men himla skön känsla sen :)

Imorgon blir det träning iaf.. tränade fem pass förra veckan och denna vecka blir det inte mycket.. för mycket möten och annat som kommit ivägen.. Nästa vecka blir det oxå möten två st men ska iaf försöka klämma in lite.. tränar ju mest på veckorna.. aldrig på helgerna.. mycke skönare o ligga i soffan då.. hehe..

Nu har jag verkligen skärpt mig med godis och läsk o sånt.. choklad o cola har ja ätit och druckit hur mycket som helst sen jag kom hem från Domini (jan). började förra veckan åt dock liite på helgen men herregu man lever bara en gång :)

Trodde att våren var på väg förra veckan.. sol o runt 0 gradigt.. men icke.. denna vecka har de varit runt -20 på morgonen.. är vinter juu.. men solen har varit framme.. skönt de iaf :)
Börjar undra varför jag bor här egentligen när ja inte ens gillar vintern.. men vet inte vart jag vill bo ja förutom dominikanska men inte möjligt o bo där året runt.. får fundera vidare på de :)

Ne nu vet jag inget mer.. får återkomma...


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du ändligen skaffat dig en blogg. Välkommen till bloggvärlden får jag säga. Ha en bra dag!!

2010-03-17 @ 13:44:56
Postat av: Linda (BusIor)

åh vad trevligt att du skaffat dig en blogg ;oD

2010-03-17 @ 14:54:03
URL: http://linda78.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej vad kul att du skaffat blogg! :)) Vad kul med salsa! :)) Kan förstå att du längtar! :)) Älskar min Zumba som innehåller en del salsa steg! Kramar

2010-03-17 @ 15:19:23
Postat av: Beatrice

Åhh vad roligt! Måste instämma med föregående talare :-)

2010-03-17 @ 20:10:30
URL: http://www.lyckosam.zoomin.se
Postat av: maria,kiruna ( roswell4ever)

Tänkte kommentera i första inlägget nu när jag hittade bloggen. Va kul du skaffat en vanlig blogg också som du vet är jag ju inte så mycket på lunarstorm längre.

2010-03-24 @ 13:34:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback