snöstorm..

Ja så typiskt.. då var solen borta och nu är det värsta snöovädret :( våren känns väldigt långt borta just nu..

Undra om jag blivit bloggberoende.. haha..

V. kom in på face samtidigt som mig.. hon ja skrev om tidigare.. hon har oxå kärat ner sig i en kille i Domini så vi sitter i samma båt.. känns bra o veta att man inte är ensammen.. jag fastnade iaf.. så har inte ännu tagit mig från jobbet.. dock är hon vääldigt seg på att skriva.. *väntar o väntar*

Skulle träna idag men känner ingen motivation ti de nu.. så blir och ta sig hem och sen skotta lite snö runt bilen.. hörde att de va tung snö som kommit.. inte bra.. men får iaf motion där..

Ne nu sliter jag mig...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback