Ont..

Igår hade jag såå ont i min häck.. misstänker att de va/är träningsvärk :) idag känns de dock lite bättre..

Söndagen var en slappardag.. vaknade för tidigt.. och gick tom upp varför vet jag inte men jag kollade på filmer ja spelat in och sen på Buffy.. har alla säsonger av Buffy the vampire slayer :)
Skulle o borde gjort massa annat men hade ingen ork för de.. lördagen va iaf jättebra :)

Fick inte tag på Edde i lördags.. signalerna gick fram men ingen som svarade.. så var det i söndags oxå men då ringde ja fler ggr så ti slut svarade han o blev ett kort samtal igen (fredagens samtal va kort oxå) eftersom han skulle jobba.. vet inte riktigt va som händer.. känner mig väldigt kluven...

Fritidsresor har inte samarbete med de hotellet inför vinterns resor.. alltså kommande vinter o de stör mig som fasen.. ja hoppas hoppas verkligen att de tillkommer annars vet jag inte va ja ska göra..
Jag är kluven om jag ska ta hit Edde.. kommer bli en del pengar att lägga ut då eftersom han inte har pengar.. vet inte heller om jag ska åka dit i sommar när jag har semester för då måste ja åka reguljärt o har aldrig varit där när de e lågsäsong.. hade gärna velat åka tillbaka ti Thailand.. saknar min massös.. :) o vill se min paradisstrand..

Min bror o syrran o deras familjer ska till Spanien i sommar man de har inte räknat me mig.. väldigt trist..

Det enda jag vet är att jag vill åka nånstans... jag är inte redo o släppa Dominikanska ännu...

Idag ska jag träna två pass.. tänkte hinna träna imorgon ett pass sen har jag möte på jobbet kl 19 blir tajt med tid men jag vill hinna :)
På onsdag är det salsakurs :) dock börjar den 20,15 o slutar 21,45 ingen rolig tid.. men men.. spännande o se hur de blir..
Torsdag är det halvdag.. påååssk ledig.. :)
________________________________

glömde nämna att ja sovit såå dåligt inatt.. iförsig gör ja alltid de på söndagskvällar.. drömmer för mycke, funderar om veckan som kommer osv osv.. men inatt va de väl oxå pga tidsomställningen.. la mig vid tjugo i elva men då va ju kl tjugo i tio.. hehe.. nja inge bra..
imorse kändes kroppen som att musklerna inte ville lyda mig el nåt.. svårt o förklara.. :/

Kommentarer
Postat av: susanne

Skönt med påsk... Men fy bubblan vad dålig stil av din familj,att inte ens fråga dig... tycker du ska prata med dom... Så gör man bara inte..



2010-03-30 @ 10:22:18
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback