Morgonens händelse

Nu när jag var på väg till jobbet.. ja går ju varje morgon.. så var det en hund som sprang lös.. jag gick en bit för att kolla ifall någon ägare fanns i närheten men icke de.. stannade till då och kollade lite och sen ringde jag polisen.. de hade såklart ingen bil som kunde fara ut och hämta den för hunden hade ett halsband på sig..

Det var en labrador liknande hund så jag gick fram till den.. när jag hade polisen i telefon.. och försökte se halsbandet men hunden gick iväg när jag stod bredvid den..

Den höll sig runt järnvägsstationen här i Luleå och där är det ganska mycket bilar som far så jag hoppas verkligen inte den blir påkörd.. sa till polisen att jag kan tyvärr inte stanna och de skulle försöka göra något.. kanske gå ut i radion.. hoppas verkligen ägaren hämtar hunden och att inget händer med den...

Bara hoppas de löser sig till de bästa....


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback