Hmm..

Känns som att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva men om jag börjar så kommer de väl nåt :)

Igår var jag bra seg alltså men jag var o tränade o lyckades faktiskt träna två pass :) va dock väldigt snurrig på aerobicsen tappa bort mig flera ggr.. haha.. yogan gick suveränt.. så skönt o riktigt stretcha o känna sig avslappnad.. gick hem sen o gick förbi bilen som jag såklart var tvungen att skotta fram.. snöade en hel del i helgen.. va runt 2-3 dm snö.. pust.. fick lite extra träning då.. :P
Sen duscha o sen ringa Edde.. på ett sätt bra att man ställt om tiden för då kan ja ringa runt halv nio istället för halv åtta.. passar bättre för mig.. iaf så svarade han efter några försök.. ja väckte han :) prata liten stund med han.. han frågade om pappret jag behöver skicka för att bjuda hit han, sen frågade han när jag kommer..
måste nog försöka förklara för han igen att ja kan inte göra allt.. dels komma i sommar (ev.) och ta hit han o sen åka dit nästa vinter.. mina pengar räcker inte så mycke.. :( (hade behövt dem där 215 miljonerna)..
Sedan sov jag dåligt.. igen.. förstår inte detta.. brukar aldrig ha problem o sova annars..

Dagen började med fart o fläng o mitt humör.. tänk vad mail kan dra ner humöret.. men de har löst sig under dagen :)

Jag har dock insett att ja måste gå ner i vikt.. vet inte hur de kommit sig att fettet blivit löst.. får ju inte på mig byxorna o de sitter tajt.. :S är iförsig ett par byxor ja inte vågat prova.. de är ganska nya så de borde passa men de va tajta redan när ja köpte dem.. el så får ja tvätta så ja får rena byxor ja kan ha :)
Jag som köpte mig en kaka.. Hallå el.. väldigt smart gjort.. svar NEEEJ..

Ska träna idag iaf.. sen skynda mig tebax ti jobbet för jag har möte 19,00 men tror de ska gå smidigt för är via telefon men man vet aldrig..

Var och hämta tågbiljetter ti ett kommande möte.. o så kommer en lös hund.. dock va ägaren bakom o ropade nej o kom hit.. inte fasen kom hunden den hoppade runt mig o nafsade mig i armarna.. :S
hon sa att de var en valp.. en golden retriver.. men tycker inte att hundar ska vara lösa i stan!! hon tackade mig sen för att ja varit tålmodig.. jaja så kan man oxå göra...

Ja de var allt för nu.. blev lite grann :)

Jo såg att Ricky Martin kommit ut som gay.. de va väl på tiden.. har man väl kunnat gissa sig fram till i 20 år eller nåt.. :)

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Hellu :) allt bra?

2010-03-30 @ 18:50:27
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja,det var på tiden Ricky.. ;) Nä,hundar ska inte vara lösa i stan... kram

2010-03-30 @ 18:56:24
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: susanne

Ja,tur att det finns film :) kram.. GLAD PÅSK...

2010-03-31 @ 14:57:05
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: Jodå det är bara bra :D

2010-03-31 @ 20:45:39
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback