Härlig lördag.. Lotto

Idag ställde jag klockan på 8,15 usch för att gå upp så tidigt men jag behövde vakna ti liv innan träningen på 90 min. Jag tog mig dit och de va bra.. väldigt jobbigt dock.. men träning ska väl vara lite jobbigt.. hehe.. passade på att basta och ta de lugnt efter de.. sååå skönt.. saknar verkligen att bada bastu.. är ju uppvuxen i en bastu typ halvfinsk som man är :)
iaf sen gick jag på marknaden en snabbis, de va verkligen inte att se!!
sen for jag hem.. tog på mig t-shirt och kröp ner i soffan.. helt plötsligt får jag ett sms från en barndomsvän som egentligen bor i Sthlm.. blev aningen förvånad :)

Det visade sig att hon har påsklov och var uppe för att hälsa på föräldrarna.. :) såklart drog ja på mig kläder o kasta mig in i bilen.. har ju inte sett henne på flera flera år.. vi gick och fikade på Roasters och satt o pratade i flera timmar.. :) de va väldigt trevligt... hihi..
sen har jag legat i soffan o kollat tv.. hon skulle ti en annan kompis o ja antar sova där.. de skulle höra av sig om de skulle ut.. antar att de inte ska ut eftersom hon inte ringt.. men de e lugnt.. inge partysugen ändå...

Blev en väldigt lyckad lördag :)

Provade ringa Edde förut men ringde lite sent för han svarade inte.. ska vara upp ti elva o ringa sen... eftersom de blir sommartid imorgon och tiden flyttas fram så måste jag då vara uppe ti tolv i fortsättningen.. :S inge bra.. men kan iaf ringa vid 21 isf o prata lite kort med han.. tidsomställningen verkligen suger..

Iaf så har de varit en bra lördag.. väldigt glad över att ha träffat henne :)

_______________________________________

någon har snott min lottovinst... 215 miljoner.. fy bollan va ja önskar att de va ja som vunnit dem pengarna.. den personen måste vara världens lyckligaste just nu.. om de fått veta de alltså..

hade inte varit fel o ha dem pengarna på kontot... *önskar o drömmer mig bort*

Imorgon ska jag sova ut.. hihi..

Natti

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ja, tänk om man kunde vinna på lotto. Jag vill! :)

2010-03-28 @ 13:06:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback