Fortfarande mätt..

Har ätit tacos tidigare och jag är fortfarande mätt.. är ju typ tre timmar sen.. men gott va de :)

Var och tränade idag på lunchen.. blev lite stessigt men de gick.. o skönt va de :)

Sen gick jag hem efter jobbet då.. packade upp väskan o for iväg och handlade.. träffade min faster där vid kassan o de stod en familj i vägen så ja lät dem gå före mig.. o då såg ja en sååå snygg kille i kön :) han log mot mig när ja släppte fram de andra för min fasters man kom men nån kommentar att jag går bakåt istället.. hehe..
Finns snygga killar i Luleå och jag ser dem.. härliga isblå ögon hade han.. o en blå mössa :) nån som vet vem de är?? meddela mig.. hehe..
Iaf så stod jag o pratade med faster en sväng.. hon är lite rolig hon ska alltid pussas.. tur iaf att hon inte hade sitt röda läppstift på sig.. haha..
När jag packade upp varorna så ramlade en mintstång (ja ja köpte liite godis) emellan gallret på vagnen o snygga killen plockade upp den åt mig :) sen sa jag ti min faster att ja skulle äta tacos o då fråga hon om ja skulle äta ensam.. ja bara jaa även om ja är själv måste ja ju äta.. o så log ja :) då tittade killen på mig.. hihi.. va lite kul iaf..

Fick sms av en kompis i Boden.. hon är så gullig för hon ger inte upp.. hon frågar om jag ska me ut och festa.. tyvärr så är jag ingen partymänniska längre.. tycker inte de e kul längre o dricka mig full o de kostar massor.. om de bara skulle äta o umgås så hade de varit en annan femma.. o imorgon ska ja träna inge bra o va bakis då.. är speciallpass.. 90 minuter schlageraerobics :)

Iaf gjorde tacos när ja kom hem o kollade tv sen har jag legat i soffan o kollat tv..

Ringde Edde förut oxå.. har inte pratat med han sen söndags.. inte haft tid och ringa :S men på söndags ändras tiden.. lite till de positiva o lite negativt.. så mysigt o höra hans röst :)

har målat mina naglar med de nya nagellacket o de är sååå snyggt :) typ pastellrosa Isadora nr 615, nya serien.

nu har jag betalat salsakursen.. ingen återvändo :) på onsdag drar de igång.. spännande..

ska snart gå lägga mig.. trött...

sov gott....

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en härlig fredagkväll!

Å den där killen... mmmmmm!

Min fd svägerska sa en gång till mej att om man ser någon intressant någonstans och får ögonkontakt så ska man bege sig till samma ställe samma tid samma dag nästa vecka så kanske han är där igen... Kanske värt att testa det! :)

Å då e det bara å va lite framfusig och säga hej och prata lite!!

Kram kram vännen ha en skön helg!

2010-03-27 @ 00:36:12
URL: http://missthessan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback