Begravning

Idag har det varit begravning för min faster.. de va jobbigare än jag trodde de skulle vara.. alla minnen kom upp och alla var ju ledsna.. :(
Jobbade ju på dagen så då tänkte man inte så mycket på känslor och minnen.. förträngde dem till man väl var i kyrkan.. begravningen var väldigt fin och minnesstunden va trevlig.. det är ju nästan som en släktträff fast tyvärr inte för de positiva..

Nu är det helg iaf och det är skönt.. vet inte vad jag ska göra.. får se...

Har lagt in lite bilder, hoppas det syns men det tror jag :)

Är nog lite bloggberoende nu så kommer säkert fler inlägg under helgen...

Trevlig helg..

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh men fy vad jobbigt!! Beklagar tjejen!! =(



Kram på dig!!

2010-03-19 @ 18:02:13
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Carolina

Du får gärna lägga till min blogg bland dina länkar. ;) Kramar!

2010-03-20 @ 22:29:23
URL: http://carolinaaohlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback