Sex and the city 2

Igår var jag och såg den efterlängtade filmen.. har läst kritikers kommentarer och bloggar om modet.. de har sågat handlingen och kläderna.. ja sägar bara Släng er i väggen!!!!!!!!!

Jag ÄLSKAR filmen.. den är bättre än ettan.. handlingen är bra.. (vill inte avslöja något) och kläderna är såååå snygga.. kan säga säkert 20 klänningar ja bara vill ha!! :)
Blogg.se har en blogg de hänvisar ti.. http://taghridh.blogg.se/2010/may/satc2-up-or-down.html Kolla där.. flera klänningar vill jag bara ha.. typ den vita som visas när filmen börjar, den oranga, den lila, när hon står i garderoben o beundrar kläderna och den aprikos färgade typ.. (när hon landar i abu dubai el va de nu hette).. sen var de flera klänningar jag inte hittar bilder på.. se filmen så förstår ni ;)

Visst Satc har alltid varit extrem me kläder.. alltid skyhöga klackar.. är såå imponerad av att Sarah Jessica kan gå i dessa 10 cm klackar.. speciellt när hon går med dem i öknen.. wow.. och vissa kläder i filmen är väldigt hur tänkte hon där, typ Samanthas stora örhängen o balkjolen på en marknad.. :/ (se bloggen ja länkar ti ovan).

Men neee ja älskade filmen.. el de var inte en film de var en upplevelse.. :) jag satt med ett leende på läpparna heela tiden.. nästan iaf va lite sorglig vissa stunder.. ja va exalterad iaf när ja gick därifrån... :) och jag ska se filmen igen... haha.. miljön va underbar o snygga killar med.. hihi..

Har faktiskt mellanlandat en gång där filmen utspelar sig.. vid 19 kanske.. gick ur planet o guuuud vilken hetta.. aldrig varit med om något liknande.. går inte ens o beskriva med ord :S o då va de på kvällen tänk mitt på dan.. fyy hemskt.. o ja älskar värme.. va öken så långt man kunde se..

Nog om filmen :)

Jag träffade mamma igår.. hjälpte dem lite.. hann träffa pojkarna oxå de kom oxå dit.. haha.. sen for jag o träna o som tur va hade jag tagit med duschgrejer för hade blivit väldigt tajt med tid annars.. så efter träningen duscha o basta ja en sväng.. skönt :) sen bio då.. var med min brors tjejs syster o hennes kompis.. träffade dock flera tjejer där.. en från salsa o en från träningen.. kul :)

Idag ska jag tona/slingra håret.. får se va de blir.. vet inte ännu.. :) den 14:e blir de klippning.. skönt o få lite nytt..
Vet inte om ja ska träna idag.. borde verkligen prova kläderna o skorna ja köpt..

Ha en bra dag iaf :)

Kommentarer
Postat av: Taghrid

Vem skulle inte tacka nej till SATC2-kläderna, som jag nämnde så vill jag ha hennes orange och blåa klänning :).

2010-06-01 @ 11:24:33
URL: http://taghridh.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback