Ont i magen..

Jag har ont i magen.. haft de ti o från hela dagen.. inge kul.. men tror de e pga ägglossning o att ja ätit onyttigt.. men gott..

Har inte orkat göra nåt idag.. bara slöat o kollat tv.. sovit länge oxå.. skönt :)

Fredagen träffade jag en vän E. vi va på stan o ja shoppa lite mer.. trevligt va de o ses :) va o handla sen o sen slöade på kvällen..
Lörd fixa ja me bilder o sånt.. tog en tid men äntligen gjort.. nu måste ja bara bränna ner bilderna på skiva o tömma kameran så ja kan fylla den igen på domini.. men de blir nästa moment..
Efter något sms så hörde min brors tjej av sig o ja for ti brorsan nåra timmar.. käka, fika o träffa folk.. o pojkarna då.. mys.. :)

Kika mina bilder i tidigare inlägg....

Hoppas alla haft en skön helg??


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback