Nya kläder.. igen..

Har äntligen fått klänningen från Halens.. och bikinin.. dock vet jag inte om jag ska behålla bikinin.. hm.. Klänningen ääälskar ja..

      


Behövde dansskor oxå så har inhandlat de.. 600 kr.




Hittade min långklänning som jag letat efter.. hihi.. måste korta av den dock..




Detta har jag pysslat med idag.. fixat me bilder från dominikanska.. satt upp tavlor o satt bilder i album..

  Dominivägg.. små tavlor (på golvet) från dominikanska.. album bredvid lampan o modellbilder..


   


Vad tycker ni?? köpte ett linne oxå.. de står Hope, Love och Sun.. tyckte de passade mig.. :)

Ska jag behålla bikinin???

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skorna var jätte fina.. Duktig du var som tog tag i bilderna....

2010-06-13 @ 17:01:25
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tyckte bikinin satt bra, är den skön?

Kramis

2010-06-14 @ 21:35:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback