Några dagar sedan...

Ja det var ett litet tag sen jag bloggade.. :) Det är fullt upp..

Söndagen var en slö dag gjorde inte mycket.. va såå seg efter att ja varit uppe sent.. ojoj.. fick inget gjort.. som vanligt..

Måndag.. hm.. va gjorde jag måndag.. just ja va ju på massage.. såå skönt :) fast vi mest pratade.. hihi.. hon är som en vän/kurator.. hihi.. hon är jättehärlig min massös... supertrevlig tjej.. :) och jättebra på att massera.. ryggen kändes väldigt bra men skinkorna ajjjjjj va ont de gjorde.. man har massor med tryckpunkter där o de är enorm smärta.. ja bara skrek.. nästan.. :)
Sen var jag o handla på Willys och sen Coop som ligger nära mig.. min mamma kom ti jobbet o hämtade bilen och har nu farit till Finland och hälsar på min mormor.. så jag är bil lös i veckan.. iaf.. jag var o hämta min klänning.. o min fina långklänning :) den passar perfekt nu.. släpar inte på marken.. hihi..
Sen kollad jag bara tv o guu va ja fick kämpa för o hålla mig vaken :S massage gör mig enormt trött... jag gick o la mig strax efter 21.. haha..

Igår efter jobbe så gick ja hem en sväng.. käka nåra mackor.. och ringde Edde.. har knappt pratat med han sen han va så supergullig.. han jobbar o jobbar o jobbar.. suck.. men igår pratade jag med honom en stund.. han har fått pris på att bo på systerhotellet så han o ja kan vara själva.. dock kostar de några slantar.. :/ alla säger neeej gör inte de.. men ingen ser vilka fördelar de kan vara.. att ja o han får lära känna varandra utan jobb osv.. jag sa ti honom igår att ja har bara en viss summa sparad o fråga om vi kan leva på de.. hans kompis va tvungen o översätta lite oxå.. men han sa ja vet inte.. bad han fråga en annan om pris så ska ringa honom senare idag..

Pengar är bara papper men fasen så nödvändigt...

Salsan va roligt men såååå svårt.. nya steg igen som vi lärde oss.. så nu kan vi kanske några sekunder ti.. haha.. vi alla konstatera att vi kan inte lära oss 7 min lång låt o alla steg ti augusti.. så vi får se hur det blir.. :) det är väldigt roligt o hon sa att ja kan stegen men att jag ser osäker ut.. o hon har så rätt.. haha.. men är för att ja är inte hundra på att ja kan stegen o då blir ja osäker.. men vi är väldigt duktiga.. :)

Eftersom jag är bil lös så gick jag ti salsan.. tog ca 35 min.. så ja kom hem efter 22 nångång.. duschade o sen var ja såå uppe i varv.. haha.. man blir de av salsa.. :) kolla tv lite för o lugna ner mig så halv tolv fundera ja på sängen men ja ringde Edde istället.. hihi.. hade mer frågor om hotellet o de va då ja sa att ja bara har en viss summa pengar osv.. o fick prata me hans kompis.. haha.. första gången ja prata hann ja inte säga så mycke ju.. va ju tvungen o gå :)

Kom i säng vid halv ett kanske.. är aningen trött ida.. hehe.. Salsa ikväll oxå.. fast nu är det sista gången på fortsättningskursen.. avslut me den så att säga.. denna är i stan så tar ca 25-30 min o gå..

Idag ska jag få min biljett :) DHL hade varit hem i måndags men ja jobbade ju.. så idag ska de leverera ti jobbet.. hoppas de går smidigt..

Ne måste ta tag i lite saker nu....

Ha en bra dag... sol här iaf :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback