Lugnare..

Ok nu är jag lugnare.. :)
Pratade med resebyrån förut idag och fick svar på mina frågor.. så de kändes braaa.. de har superbra service förresten så värt att rekommendera... ja kan ge telefonnr för den som vill ha.. :)

Skönt iaf bara hoppas flygen går som de ska men de kan tyvärr inte ja påverka.. haha.. bara hålla tummar o tår..

Har växlat pengar oxå.. så de e gjort.. nu e de bara packa väskan o allt annat smått o gott som ska göras.. gäller bara att jag får tummen ur.. :/

Mamma kommer ev. imorgon vet dock inte när.. så ja får se va som händer midsommar.. jag vet iaf att jag måste städa o packa.. o göra de andra typ bränna ner bilder på skiva o ladda mp3 o annat smått..

Snart hemgång och sen salsa time.. :)

Imorgon sovmorron.. yeaaahh..

Ha en skön kväll och en trevlig midsommarafton...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Glad Midsommar tjejen! :)



Kram Carro

2010-06-25 @ 20:43:02
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback