Ingen ork..

Jag har varit heelt slut senaste dagarna.. fy bollan.. ingen ork till något, ständigt trött.. man kanske borde ta mammas råd o gå ti VC o be dem kolla blodprov.. men såsom sjukvården är idag måste man väl vara döende för att få komma dit... :/

Helgen har jag skrivit om.. hade inga planer men blev till slut en social o trevlig helg :) söndagen slöade ja iförsig mest.. hihi..
har inte varit duktigt med att hålla mig borta från godsaker dock.. inte ens haft en liten ransom nee ja har ätit allt möjligt :S det ska bli skärpning denna vecka men det bröt jag redan igår.. haha..

Igår så var jag på jobbet då.. såklart.. sen klippte jag mig.. bilder se nedan.. känner mig ganska nöjd.. får väl se när ja tvättat håret om ja är lika nöjd :)
På kvällen tog jag bara lugnt.. skulle egentligen träffat mamma o tränat men jag orkade ingeting.. låg på soffan o kolla tv o såg en film.. Last Christmas el nåt sånt.. jättebra.. :)

Ringde Edde oxå.. hade sååå bra samtal :) förstod precis allt han sa.. kändes verkligen toppen.. men såklart hade jag glömt att köpa telefonkort (köper via nätet, jättebilligt) så hann bara prata fem min sen tog de slut :( Typiskt.. Jag sa något om att det är typ tre veckor kvar ti ja är där.. ne sa han då.. det är 2 veckor o 5 dagar.. hihi.. han har mer koll på det än jag... :) han längtar verkligen efter mig... vi ska ev. åka till syskonhotellet i Puerto Plata.. bara vi två o ha lite semester kommer bli kul men de gör mig samtidigt sååå nervös.. bara vi ingen annan.. ingen som kan tolka, inget "känt" område för mig... jaja de går väl bra.. :) *hoppas* 

Idag har jag jobbat o sen lunchade jag med C o lille V.. sötisen :) alltid kul o ses prata lite om vad som hänt osv.. vi gick på stan en sväng men ja köpte inget.. wow.. däremot hitta ja saker ja vill ha som jag ska köpa sen.. haha.. kjol o linne o diadem på Gina..

Ikväll är det salsa.. koreografi... weii.. kul.. och jag får inviga mina nya skor... :) dock är jag just nu svintrött men förhoppningsvis piggnar jag ti.. borde åka o träffa mamma när de e i Luleå.. får se om ja hinner..

Ne nu återgå till de ja gjorde.. får se va nu de va..

Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Susanne

JA,gå till Vårdcentralen och kolla upp det där genast...

2010-06-15 @ 16:42:49
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

vad åt ni för gott?



Hur kändes skorna?

2010-06-15 @ 22:18:54
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nja,det håller jag inte med om.. Har alltid fått hjälp,bara gå till Distrikt sköterskan,så får du nog hjälp. Om du tänker positivt så går det nog bra.;)

2010-06-16 @ 11:14:50
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback