Heelt slut..

Min kropp skriker efter vila just nu.. Är så trött så ja knappt kan sitta upp :/ Men jag har väl mig själv o skylla.. I måndags blev det sent pga bion.. träning osv.. kom i säng vid midnatt..

Igår efter jobbet så var ja hem en sväng.. provade kläderna o skorna som satt perfekt :) bilder kommer snart..
Käka lite lätt o sen satte mig framför tvn o ja höll på somna!! men ja drog mig upp o for o träna Bodystep.. högt konditionspass på stepbräda.. ett under att ja inte ramla över brädan kan ja då säga.. har inte tränat detta pass på säkert.. jaa ett halvår kanske.. sjukt bra pass dock.. helt slut sen.. haha.. for o handla lite o sen hem o tog en snabbdusch för ja orkade inge mer.. hamna framför tvn.. höll på somna igen..
Gick o la mig vid elva..

Idag innan jobbet var ja o lämna bilen på verkstan.. får se hur de går... besiktning på måndag och ja hoppas verkligen den går igenom... vill inte lägga ut fler tusenlappar på den just nu.. :/

Idag är det salsa.. yeaah :) hinner hem o slappa en stund.. sen ska ja o C gå tillsammans dit.. o då menar ja verkligen gå dit.. ja går ju ti o från jobbet o salsan är i stan oxå så vi ska gå ti stan.. salsa runt o sen gå hem.. kommer nog däcka ida igen..

Men ja ska träna imorron oxå.. o helst lörd morgon om ja kommer upp.. måste bli mer fit ti domini :)

Fredag kommer ja nog sova bort.. haha iaf om kroppen är som den känns nu..

Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback