Friday..

Fredag igen.. veckorna rusar iväg :)

Igår var jag o tränade.. så skönt.. jättebra pass.. helt slut sen.. haha.. Skönt att jag tog mig iväg..

Får se hur jag gör imorgon.. ska ställa kl iaf får se om jag orkar upp.. hihi..

Igår pratade jag med Edde.. först innan träningen vid 18.. sen när ja kom hem vid 20,30 o sen höll ja mig uppe ti 00 för att ja skulle prata me hans kompis som kan engelska men nehee då jobba han fortfarande.. irri..
Hoppas verkligen ja får prata me någon idag.. vi har lite språk svårigheter.. hehe..
Han räknar iaf ner ti ja kommer.. sötis.. :)
Ska ringa han senare idag..

Var aningen trött imorse men har mig själv o skylla.. så går de ibland.. fixade med bilder igår oxå som jag ska framkalla.. bilder från alla Domini resorna o modellbilder som ja tagit där.. plus lite annat smått o gott.. är runt 200 bilder.. oopps.. :) ännu en kostnad...

Idag är bilen på verkstan.. igen!! det har varit strul med en lampa till o från.. men den har funkat jättebra nu ett tag o precis innan man ska besikta bilen då börjar den krångla.. *irriterad* väntar på att höra från verkstan hur de går... försvinner väl nån tusenlapp igen.... :( *suck*

Vet inte vad ja ska göra i helgen.. plocka bort tvätten iaf.. är kläder typ överallt.. i köket, sovrummet, toan o vardagsrummet.. inge bra.. hehe.. Får se va som sker..
___________________________________________________

Ringde verkstan.. de gick bra o fixa.. kosta runt 360 kr.. så de känns bra :)

Jag velar o funderar och har mig på alla beslut ja ska fatta.. så irriterande.. bilderna o hur många ska ja framkalla o ja de är allt möjligt.. är väl bara o göra... sluta mesa sig... jaja..

Ha en skön fredag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jobbigt när det e kläder överallt.. :(

2010-06-04 @ 17:23:48
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Taghrid

Klänningen köpte jag för ca 2 veckor sedan, när jag var inne i stan i förra veckan så såg jag att det fanns några kvar, testa och se :).

2010-06-05 @ 08:11:06
URL: http://taghridh.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback