Dyrt..

Nu är min bil klar.. ska gå hämta den efter jobbet.. de blev ca 2300 kr till att lägga på bilen.. jisses.. nästan 3600 kr som den kostat nu..

Typiskt att alla utgifter kommer samma månad!! Hur har jag tajmat in det?? :) Bilen, håret, massage o att ja shoppar som en galning... plus då övriga räkningar.. det är bara att leva snålt med allt annat resten av månaden..

Har fått en hel del jobb gjort idag.. :) tar en stund innan jag kommer igång men när jag väl gör det går de snabbt :)

Vera va en sväng på face förut.. hon berätta att hon jobbar mycke nu för o spara pengar så hon kan åka iväg några månader sedan.. hon sa dock inte vart hon skulle men misstänker Domini.. jag är sååååå avundsjuk!! de vill jag oxå göra.. :( men vet inte om det går med mitt jobb.. måste isf ta tjänsteledigt o då kostar de massor.. el kostar väl inte massor men blir mycket att betala hemma o utomlands så måste ju spara så ja täcker upp förlorad inkomst... usch.. men hade varit skönt.. men skulle de vara värt de??
Nu menar jag inte Domini detta har jag funderat på förut.. bara inte sagt något.. ville ju göra det o fara ti Thailand oxå.. vara borta i flera veckor i sträck.. vore skönt...

Vera har de liite annorlunda än jag.. den killen hon är med har en högre position på hotellet o då har han mer pengar så hon behöver inte betala för honom osv.. plus att han har mer kontakter när de gäller ev bostad o kanske jobb där.. hon har de aningen bättre.. men man väljer ju tyvärr inte sina känslor.. de vore bra mycket enklare då..

Kika mina inlägg nedan!!

Efter jobbet väntar en stund av slöa o sen salsa :)

Kommentarer
Postat av: Taghrid

Jag var på en Resort nära Puerto Plata, riktigt mysigt och vackert och tog dykcertifikat i Susoa, riktigt härligt. Du bör testa att dyka där :)!

2010-06-03 @ 08:45:19
URL: http://taghridh.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback