Aerobic

Igår var det jättekul :)
Efter jobbet var jag en sväng på stan med min brors tjej.. jag köpte ingeting!! duktiga jag.. :) sen hem en sväng.. tog de lugnt.. höll på somna men gjorde inte de... som tur va :) sen åkte ja ti tjejen i salsagruppen o vi pratade en massa, de drack vin.. inte jag.. jag drack Loka :) åt lite chips o annat gottit.. fick smoothie oxå.. jättegoott :) det var väldigt trevligt..
De bästa av allt!! Salsan gick ganska bra :) det kändes otroligt o visst några steg tappar jag ibland men de hinner ja säkert få in.. om ja övar o övar.. vår salsa lärare kom oxå efter några timmar.. kul.. :) de komiska är att vi bara lärt oss 2 min av 7.. haha.. ojoj.. men men vi gör vårt bästa :)

Kom hem strax innan tolv på natten.. pust.. lång dag.. tvättade mig o ringde Edde.. men han jobbade.. de hade mycke nu.. så hann inte säga så mycket mer.. :/ ska prova ringa honom idag igen..

Idag gick jag upp tidigt (iaf för mig) o var iväg o tränade 10,15.. de va såååå skönt :) och superbra pass o jätteduktig tränare... perfekt :) körde ca 15 min på slidemaskin efteråt oxå... :) sen hem o duscha o så var jag ti kvinnan som ska korta av min långklänning.. ja är ju bara 1,51 cm över denna jord så allt är långt på mig.. den e klar ti på måndag.. :)

Har plockat lite i lgh.. hon som jag var hos har enormt mycke grejer överallt.. jag vet inte ens vart ja ska gå när ja är där.. hade aldrig kunnat bo så.. :S hon skulle väl få chock om hon kom ti mig.. hihi..

Skulle behöva städa o fixa lite med annat pyssel inför resan men just nu orkar jag inte.. måste slappa lite...

Såg bilder från en fest med prinsessorna o guuu så vackra kläder :) kolla posh24.se eller en blogg som finns på blogg.se..
Stort bröllop på gång idag men jag orkar inte se folk babbla o babbla o babbla.. spelar inte vigseln åt mamma för hon ville se de.. :) o jag vill se vad dem har på sig :)

Ne nu blir det slappa... regnar ute så perfekt väder..

Ha en skön lördag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback