Sista semester timmarna..

Sista dagen av semestern.. eller sista timmarna... Imorgon blir det jobb.. är nästan nervös.. el jag vet inte nåt.. men de blir nog bra.. hoppas mycke o göra så ja inte hinner somna... haha..

Är nog nervös över att gå upp o hur trött ja kommer vara.. men de går nog bra.. ska dessutom jobba på lördag så blir länge innan ja får sovmorgon..

Alex sa något bra igår.. jag har många frågor och kan inte få svar på dem.. så de går runt o runt som i en karusell.. hon har rätt.. så känns de.. Fick veta nu att hon ramlat o slagit ut två tänder.. stackarn.. :/

Jag har tagit ca 465 bilder så jag vet inte hur jag ska lägga upp de bästa.. hm... men här kommer iaf en bild på mig o edde...

Blir en tidig kväll idag... fast igår så lyckades jag sova en hel natt.. wohooo :)
håll tummarna att de blir samma idag...

Sov så gott...



Jag o mi amor..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback