Roligt men samtidigt inte..

Det är skönt o komma tebax ti jobbet faktiskt.. kändes bra när jag öppnade och larmade av imorse.. tyst var det.. nästan bara jag som varit här.. haha..

Full rulle hela fm.. samtal, mail, post... var ut på lunchen på Forex o växla in pengarna ja hade kvar, sen ti banken.. enorm kö.. suck.. sen köpa lunch.. tänkte unna mig tortellini o gjorde de men nu har ja ont i magen istället :/ plus att ja blev irriterad att de smyghöjer priserna.. grrr.. ny ägare nya rutiner..

En del o göra nu på em oxå men nu börjar ja känna mig seg.. haha... vill hem ti soffan...

De rutiner jag inte saknar är o städa, tvätta o laga mat... gu så bra man har det på semestern :)


Vet inte om jag nämnt att jag köpte en Thomas Sabo ring på flyget ner ti Domini.. jättefin ser ut som en amerikansk förlovningsring.. haha därför ja köpte den... måste komma ihåg o fota o lägga in bild... ;) 79 euro kosta den.. opps :)

Pratade en snabbis me Edde igår.. han va trött.. hm kan börja undra om inte han sover på nätterna.. sa inte så mycke men fick iaf höra de väsentliga.. :)

Ne nu fortsätta jobba sen hem o slappa.. soffan ja kommer.. hihi..
________________________________________________________________

Glömde skriva att jag har fått min andra långklänning som jag beställt från Halens.. den hann inte komma innan jag åkte men idag ska ja hämta den :)
Får se om den passar o om jag behåller den... alltid lika spännande... men sen blir de stopp med shoppande o annat.. hade sååå mycket räkningar denna månaden och jag väntar på en monster mobilräkning :S

Ha en bra dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback