Ny ring och klänning..

Nu har jag provat klänningen jag beställt och tyvärr satt den perfekt.. haha.. behöver inte ens sys upp.. så jag kommer nog att behålla den... bild nedan..

Fick i posten igår reklam från Ellos.. såklart så rear de ut baddräkten ja köpte o bikini.. såååå irriterande.. o ja har inte ens använt den.. baddräkten alltså.. bikinin använde ja flitigt o funderar på att beställa en ti så man har när den andra blir sliten.. :)

Jag slumrade ti en sväng igår.. jisses.. men va iaf piggare än måndagskvällen.. jag for ti salsan oxå o de va bra.. jisses va man glömmer fort.. haha.. men i slutet började bitarna komma på plats igen :) va skönt o få röra på sig igen... har gått upp i vikt igen.. :/ gör de så fort ja äter onyttigt o inte rör på mig.. :( så dax o börja träna igen!!
Salsa torsd blir inställt.. för få som kan.. o nu såg jag att de inte är något träningspass alls.. grr... men idag ska ja dra mig ti aerobicsen annars blir ja galen på mig själv...
Blev sent igår.. va så uppe i varv efter salsan.. haha..

Ska luncha snart me min vän C o hennes son.. tror ja att han är med iaf :) ska bli kuul... :)

Här kommer bild på Thomas Sabo ringen... hihi... har på den idag...

Ha en bra dag...






Kommentarer
Postat av: Susanne

Jätte fin ring... :)

2010-07-28 @ 13:19:01
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just a guy...

Vackra bilder, underhållande läsning! Mycket rolig blogg och vilken kanon tjej...//Someone

2010-07-28 @ 16:30:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback