Lite mer

Nu befinner jag mig pa en lite battre dator hos Eddes chef.. hihi.. han ar snall o later mig anvanda datorn sa ja kan gora de mest nodvandiga...

det gar inte o beskriva med ord hur bra det ar att vara har.. man uppskattas o folk ar glada o se en.. fast klart da spenderar man ju ett x antal tusen pa att komma hit.. haha..
tydligen ar man inte heller den enda tjej som kommer tillbaka flera ggr.. fick veta att vi ar en ganska stor bunt som regelbundet aterkommer till just detta hotell.. men men.. nar ja ar har ar ja cheitos girl.. som min boy kallas har.. hans smeknamn alltsa...

Just nu befinner han sig hos sin mamma... ja hade kunnat folja med men ja avstod for ja behovde lite lugn o ro.. bara slappa lite.. o inte sitta pa en buss igen i typ 6 timmar.. o sen bo hos henne o ja vet inte hur hon bor.. jaja.. han kommer snart tebax hoppas jag for om nagon dag sa aker jag hem... snyft... vill inte..

jag har traffat hans pappa o grandpap o syskon... hihi.. o nastan varit hem ti honom.. dock inte in men utomhus iaf,.. inte illa de gar framat..

nu ska jag ga ata lunch....

Adios

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback