Hemma igen..

Nu är jag åter hemma.. äntligen.. pust de va en jobbig resa o ta sig hem.. redan i frankfurt var jag spyless men de positiva va en natt på hotell... o sååå sköna hotellsängar är.. underbart :)
Jag åkte hem via Frankfurt-Riga och Riga-Luleå.. såklart blev det förseningar på båda stäckorna.. dock inte så mycket.. jag kom hem ca 22 söndagskvällen.. pust..

Jag skulle ha träffat en vän som ja träffade i Domini första gången.. hon bor i tyskland men hon hade skadat benet så hon kunde tyvärr inte komma.. men vi prata i telefon iaf :)

Jag fick skjuts hem av min vän S.. tack så mycket!! de uppskattades... jag kunde inte somna när ja kom hem så kolla lite tv o försökte få tag på min baby men såklart inge svar..
Igår slöade jag bara.. har sovit såå dåligt.. min kropp är fortfarande i dominikanska.. tidsskillnaden på 6 timmar hjälper ju inte direkt..

Jag kommer snart att uppdatera om min resa.. måste bara acceptera att jag är hemma igen.. tro mig det är inte lätt.. Jag vill tillbaka!!!

Hoppas alla har de bra.. jag har semester denna vecka o de behövs :)

Återkommer....
Ha det bra...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback