Bra dag igår..

Igår var det en bra dag.. oväntat mail på morgonen fortsatte till sms.. komplimanger är aldrig fel!! :)

På kvällen blev det ingen salsa.. va ok väder så tjejerna hade planerat annat.. gjorde inget för min del.. jag for o handlade o sen hem o slog på datorn.. där satt jag en stund el så kollade jag tv..

Pratade med mi amor oxå nåra ggr.. han var ledig så var mycket mer givande samtal än att höra im working el im tired.. han va så sötis.. :) saknar han dock ännu mer då... :/

När jag satt på facebook igår så såg jag en helt underbar text som jag måste dela med mig.. den stämmer så bra och är såååå fin... :)
"Det handlar inte om att hitta den man vill gå till sängs med utan att hitta den man vill vakna upp tillsammans med. Det handlar heller inte om vem man vill leva livet tillsammans med utan att hitta den man inte kan... leva utan. För i världen är du bara någon, men för någon är du hela världen..♥ "

Fredag idag.. helg skulle man kunna säga men inte än.. jag jobbar imorgon.. är inbjuden på en aktivitet.. dock en vad jag hoppas blir rolig aktivitet ska med båt ti Luleås skärgård.. aldrig varit där.. kanske på tiden när man bott här nu i hm typ 12 år.. men den kommer att ta heeeela dan.. hemma på kvällen nångång... men hoppas de blir kul..

Idag ska jag jobba då såklart o sen hem o tänkte frosta av frysen.. lät himla kul va.. haha.. den är full med is o då drar den mer ström vilket kostar mer pengar.. så de måste göras... :)
Sen har jag inte så mycket annat planerat borde nog städa men de orkar ja inte.. haha...

Grattis mamma som fyller år idag... hihi..

Kika bilderna nedan.....

Ha en bra o regnig dag... Åskväder imorse igen o snäll låt mig slippa de!! gillar inte åska..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Den texten stämmer väldigt bra! :D Och ibland tror man att man hittat den personen och så är det helt fel! Men nu tror jag att jag har hittat min sån :)

Kramis

2010-07-31 @ 01:12:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: susanne

Jag måste oxå frosta av frysen... tråååååkkkk..

2010-07-31 @ 11:39:23
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback