Åskväder..

Fy vilket väder det var i morse... uscha :S
Ungefär halv åtta bröt de ut... började åska o mullra.. ok tänkte ja ja tar bilen ti jobbet.. men sen blev de värre o värre.. for ner o skulle iväg men då blixtra de o mullra heela tiden.. vågade inte gå ti bilen.. hahaha.. gick upp igen o då kom de ännu mörkare moln o börja blixtra som fasen...

Fick dra ut kontakten på tvn o boxen o ja som höll på spela in.. hoppas de inte hände något... :/

Kom mig ti jobbet vid halv tio-tio.. tur att ja hade vidarekopplat telefonen igår ti mobilen.. vågade verkligen inte gå ut.. ja hatar åska!!! Men de va länge sen jag var med om sådant ihållande åskväder.. de sa grannen oxå träffa dem i hissen..

Igår när jag kom hem var ja o hämta klänningen men provade den aldrig.. gick o satte mig i soffan o fastnade där.. somnade såklart... va lite mör sen.. läste lite o gick o la mig ganska hyfsat :) vid halv elva.. kunde nästan somna på en gång.. haha.. någon som är trött.. neee...

Idag är det salsa.. frågan är hur jag ska orka me de?? hm..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tur att du drog ur tv och sånt.



Salsa,lät ju roligt.. Du kanske får energi när du kommer dit,eftersom det e så roligt..

2010-07-27 @ 15:47:54
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback