Salsa party..

Nu fungerar bilen.. såå skönt med värme.. :) bilen har varit såhär förra vinter oxå dock va den inte lika kall då men iaf fel på de.. ångrar nu att ja inte fixade den tidigare.. haha.. men nu är de iaf gjort :) känns skönt..

Torsdag var ja på bodystep.. de va så kul är verkligen ett bra konditionspass o gu va ja var slut i kroppen efter passet.. wow.. men ja kom hem iaf.. hehe..
Nu har jag tränat.. hm.. fem pass om man räknar med magdansen o de blir ett pass ti imorron så de har varit en superbra träningsvecka :) nästa vecka räknar jag med ungefär lika mycket... men igår när jag speglade mig så insåg jag att ja har snygg kropp :) el iaf just då.. haha.. snygg häck o ganska platt mage :) iaf så är de kul o skönt o träna...

Fredag blev det jättebra.. jobbet lyckades jag fixa en till samarbetspartner va på lunchmöte o de gick så bra.. jättenöjd är ja.. va o handlade nåra julklappar ti o lite ärenden på stan.. jag har avbokat min massage jag går i februari istället.. det kändes som rätt beslut just nu.. även om jag verkligen skulle behöva de så får ja vänta..

Det blev salsa party igår så var o köpa förköp biljett.. 60 kr :) sen for ja hem o duscha, käka lite, slöade, målade naglarna, satt på facebook o prata med Alexandra, försökte välja kläder.. gu ja bytte kläder tre ggr o sen tog jag med mig kläder till Carolina o bytte även där.. haha.. så fjärde gången gillt el nåt..

Jag kom ti Carolina vid halv åtta kanske.. hon höll på fixa mat.. precis sån mat som i domini.. åh häftigt fick ja se hur dem gör den maten :) sen kom Ines.. hennes kompis.. trevlig tjej.. vi pratade lite o ja fick låna en locktång av carolina så fixade lockar.. så bra locktång o den va som inte slät som en vanlig locktång den va som oj hur ska ja förklara.. som äsch kommer inte på ordet men man rullade runt håret o de va som linjerat el hur man ska säga.. aldrig sett sån locktång förut o den va bra som sagt :) håret blev fint.. vi klädde på oss o bestämde oss för klädsel.. grabbarna hade oxå kommit då.. Carolinas pojkvän/sambo o två av hans kompisar.. galna killar.. haha..

Det spelades latinmusik o lite annat.. när latino musiken kom på så dansade jag bachata med carolinas pojkvän o han va superbra dansare.. bra på att föra o kunde stegen.. åhhhh så härligt o dansa igen!! de dansades merengue oxå o carolina o hennes kille dansa salsa oxå.. åh ja blir så avis när jag ser dem dansa.. så bra.. :)
Förfesten va jättekul.. :) jag drack ingeting för jag körde.. de va ok.. man behöver faktiskt inte dricka för att ha roligt!!!

Vid tolv kom vi iaf ut.. väl på utestället va de sådär.. carolinas kompis försvann såg hennes inte så mycke under kvällen.. haha.. dansade en del me hennes kille o en av killarna.. den tredje killen kunde verkligen inte dansa!! å ännu mindre ju fullare han blev.. han va lite jobbig faktiskt.. den andra killen kunde inte så bra svenska o va sådär på o dansa.. synd att de inte finns så många bra dansare i Sverige.. mer latinos tack :)
Ja blev less vid halv två men vi kom iväg vid halv tre.. ja körde hem folket o vi skiljdes åt.. ja kom hem vid halv fyra.. tvättade mig o kom i säng vid 4.. började frysa som f*n!! strax innan 5 gick jag o hämta fleecefilten.. kollade på kl när ja gick ti sängen igen.. jisses..

Men de va jätterolig kväll :) jag behövde komma ut lite så jag är jätteglad att Carolina frågade mig *tack så hemskt mycket* :)

De bästa va att vi tog reda på killen som jag möter när ja går ti jobbet.. :) ja messade honom när vi var hos Carolina o han svarade att han kanske skulle ut.. men han gjorde inte de.. men när jag var på väg hem så fick jag sms.. kollade när ja kom hem o de va från han!! :) blev glatt överraskad.. vi smsade lite.. :) får se va som händer.. måste vara lite cool o ha lite tålamod.. haha lättare sagt än gjort för dem som känner mig men ska försöka :)

Vaknade tolv idag av att någon borrade!! grr.. men tur att de väckte mig.. haha.. känns som jag drack igår konstigt nog men icke de.. va torr i munnen när ja vakna o såå trött.. men men.. blev tidig kväll ida.. tycker om o gå ut på en fredag för då känns helgen längre :)

Här kommer lite bilder o sen ska ja återgå ti tvn.. slappar dag ida..


  Jag med fixat hår o klädsel nr 3. Denna klädsel som ja hade när ja insåg att ja har snygg kropp :P

 Jag o Carolina..


 Jag o tjejerna med slutgiltiga klädsel :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du hade roligt.

2010-12-04 @ 16:16:21
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-12-04 @ 23:52:44
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Så fin så :) Du passar i lockigt hår också! :)

Låter som att du hade en toppenhelg, det är så skoj att dansa med folk som kan!

Kramis

2010-12-05 @ 22:36:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: simone

vilka snygga tjejer! ;)

2010-12-06 @ 13:59:02
URL: http://fattybom.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback