Så sakta..

Tror tiden står still just nu med vilja.. känns som så iaf.. fast man har fullspäckade dagar i stort sett så känns de som inget händer..

Min syster yster har åkt hem.. julen är förbi el är de snart iaf.. mina julklappar ja fick va mest med temat kök.. kanske är någon tanke att ja ska börja laga mat.. fick förkläde, nån grej så man ska koka ägg i micron, ugnsform, disktrashållare o de va nog de ti köket.. sen fick jag pannband, bok o lite annat ti resan o så elefantnallen från ikea :) ja älskar nallar.. :) o så fick jag ju då helkroppsmassage från min bror.. :) tror de va allt ja fick.. vad ja kommer ihåg just nu..
Är ni nöjd med julen??

Innan syrran for hem så har hon fixat mina ögonbryn.. hon gjorde riktigt bra jobb.. bättre än någon salong ja varit på :) har dock ingen bild på de... de kommer senare..

Har sovit i bäddsoffa o den är döden för min rygg alltså.. så nu har vi bytt säng ja o mamma.. madrass på golvet.. :) ja är van o ligga ganska hårt o inte mjukt då får ja ännu ondare i ryggen.. så får se hur de går inatt.. tycker mammas hus är ganska läskigt.. ligger ute i skogen typ o mörkt runt omkring.. men på dagen går de såklart bra.. haha..

Idag har vi packat godis.. de säljer godis på marknader så ja får hjälpa ti när ja är här.. sen ska vi städa garderoberna (de har massa smala garderober med sjukt mycke grejer i).. o så ska mamma packa oxå.. :) måste sy upp en klänning som ja köpte oxå.. allt inom de närmaste tre dagarna.. sen bär de av ti paradiset wohooo längtar så sjukt mycke... vill dit nuuuu... :) dagarna känns så långsamma när man vill nåt..

Vi har en mystiskt lukt i ena badrummet.. luktar som kattpiss nästan men vet inte vart de kommer ifrån.. väldigt konstigt.. de har ingen katt heller så kan inte vara de..

Lägger in lite nya bilder som är tagna på julafton.. sov gott allihopa

 Solnedgång

 Mamma är fotograf..

 Syster fotar :)


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gillar understa fotot! :)



Svar från min blogg:

Jag vet inte? Kanske för att du inte är ihop med mig? ;) Kramis



2010-12-27 @ 19:15:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback