Livet är på topp!!

Just nu är livet bara såå bra.. trots att ja gnäller ti o från haha..

Mina pengar problem har löst sig me råge kan ja säga o de känns sååå skönt.. va dock väldigt oväntat ;) Mer än så säger jag inte här.. jag är väldigt glad iaf :)

Var o tränade igår o de va såå skönt dock va ja helt slut.. även under passet.. fick såna där still blickar som att ögonen somnade.. men ska försöka träna idag ändå.. har bokat in mig nu så bara o träna :) Bodystep ny release är det idag.. sen har jag tränat fem pass denna vecka.. duktigt :)

De känns svårt o ta sig i kragen o fixa allt hemma.. gu tänk om man hade en hushållerska el assistent? va bra de hade varit just nu :) men men.. bara gilla läget o dra tummen ur o dra på lite musik så kommer man igång.. :)

Igår ringde jag Eddes kompis.. har haft problem med mitt telefonkort men igår funkade de.. pratade med Mexico hans snälla o väldigt bra dansare ti kompis.. :) för en kortis för de höll på träna på dans.. sen ringde jag efter 23 o då svarade hans andra kompis Daniel.. pratade en stund :) blev en sen kväll igår.. fastnade på face o pratade med Alexandra oxå... hon är så go :)

Snart helg o denna vecka har gått ovanligt fort.. men bara bra.. nästa vecka blir de kul o ännu roligare.. se shower o äta julbord.. o såklart möten :)

Ha en jättebra dag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback