Lat..

Igår höll jag på från att ja kom hem ti ca 21 med bilder o kopiera in musik på datorn o lägga på mp3. De tar sån himla tid o fixa me sånt... men nu är kameran tom o mp3 laddad :)
Dock måste jag göra det igen eftersom ja mest troligt kommer fota/ta filmer i veckan.. men men.. :) väntar oxå på en skiva som ja ska få även de ska in i mp3. men ja har iaf gjort de tråkigaste...

Jag var uppe ganska sent igår.. fastna framför datorn.. :)

Tog mig en sovmorgon idag.. gick upp vid halv elva.. skönt va de iaf... behövde de oxå.. men idag är jag lat.. jag har kollat på inspelade program så har inget o se just nu men ingen ork o börja städa nu.. haha..

Så lat man kan bli.. men imorgon.. då :)

Hoppas alla har en skön lördag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback