Kvällen.. Bilder...

Ja nu e de kväll..

Efter jobbet var jag på stan o kolla lite o gjorde ärenden.. försöker hitta en nyårsklänning men de verkar inte finnas nåt :/ eller så har jag dålig fantasi.. hehe.. sen va ja på ica o handla lite grann.. sen for ja hem för att hitta HELA min parkeringsplats täckt med ½ meter snö.... fyy alltså... fick skotta snö i 1,5 timme.. min spade gick sönder hela tiden ti ja fick hjälp av min bilgranne.. snällt.. :) fick lite motion iaf.. haha.. men så kul va de inte.. dumma snö...

Va helt slut när ja kom in.. ringde brorsan o ska dit på söndag.. plockade lite o käkade.. åt ingen lunch så va på tiden.. nu håller jag på o tvätta maskin två.. har plockat lite oxå.. dock inte börjat packa är så tröttis.. slökollar lite inspelat..

Har lagt in bilder från Western farm och lagt upp några filmer på face ifall någon som läser har mig där..

Fick fint julkort idag.. jag skickar aldrig några.. tycker de e så tråkigt o skicka när man är singel.. fick oxå mobilräkningen.. runt 400 kr för en månad.. liite mer än vanligt.. de roliga är att jag skickat 1111 st sms... hihi..
Jag väntar på taxfree katalogen.. vill ju ha den nuuu....

Imorgon ska jag på zumba jul pass två timmar.. hihi.. de ska bli kul :)

Nedan kommer lite bilder..

  Jag.. klippte bort tjejen bredvid mig för hon vill inte bli publicerad...



  Innan showen sjöng de julsånger bland annat..


  Han är sååå snygg :) Björn som sökt ti idol o är polis..


  Jag o polisen :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du hittar någon klänning!

Kramis

2010-12-20 @ 20:10:40
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback