Fixat..

Ja fick ganska mycke gjort i helgen ti slut :)

Inte så mycke igår dock.. gick o la mig tidigt för en skull men då kunde ja inte somna så låg o vred o vände mig :/ känns som ja inte sovit nånting inatt..

Idag vaknade jag med magont men de gick över o ja vaknade ti liv men hög musik hehe.. har diskat, dammtorkat lite, dammsög, bytt sängkläder, torkat golvet o sorterat tvätt.. ska tvätta nästa helg..
Ja har slagit in julklappar oxå o upptäckte att jag har massor me extra kanaler.. förstår inte vart de kom ifrån för ja har ju bara 8 favoriter egentligen.. iaf så såg jag på dödlig fångst.. nya avsnitt o sen såg ja dancing with stars nåt gammalt avsnitt.. såg detta när ja slog in julklappar :)
Har packat ihop lite grejer oxå för ja ska ti Sthlm i två dagar me jobbet.. imorron är det magdans o ja måste prata med läraren.. tänkte på de hela tiden när ja städade :/

Har kollat på Gossip girls o Bones.. nya avsnitt o de e så bra :)

Jag börjar känna mig snorig :( ja får inte bli förkyld juu.. inte nu.. kanske har allergi för att de är för rent.. haha.. ne tror ja inte.. bara hoppas de gått över ti imorron... håll tummar o tår...

Snart blir de sängen tror jag.. hoppas ja slipper vrida o vända mig inatt...

Hoppas alla haft en skön helg...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Helgen var mkt bra.

2010-12-13 @ 12:45:56
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback