Bilj*veln..

Jaha nu är bilen på verkstan angående värmen.. dock ringde de nyss o de va inte värmekranen som tre verkstäder trott när ja ringt och kollat priser.. de ska spola rent värmesystemet o ja hoppas verkligen verkligen att de funkar.. snäälllla gör de.. *ber på mina knän* om de inte fungerar måste ja lämna in bilen o de måste göra en sökning igen.. suck.. denna gång blir de iaf under 1000 kr.. hoppas hoppas de lyckas.. behöver värme i bilen ju de e såå kallt..

Har inte skrivit på några dagar varit fullt upp.. mest av träning dock.. :) tisd var jag på Bodybalance.. harmoniskt pass typ som yoga.. man blir avslappnad o skön.. sen efter det var jag på Zumba.. åhhh de va så bra pass :) hon körde lite nytt o blandade verkligen olika dansstilar.. näst sista låten hon körde var min favvolåt STand by me som jag länkade för någon dag sen!! så passande o till den körde hon bachata steg såklart. åh gud ja vill verkligen dansa nu... med en partner alltså.. ännu roligare o dansa merengue o bachata med nån man ;) Superbra pass :) efter passet köpte ja biljett till ett zumba marathon hon ska ha.. ser fram emot de.. två timmar zumba.. de ni :) den 18 december är de..

Igår var jag på Bootcamp pass efter jobbet.. hann hem en kortis oxå innan blir lite tajt ibland när man ska gå hem o byta kläder osv o sen skrapa rutorna på bilen så man iaf kan se ut lite grann.. jobbig is på rutorna nu.. iaf så gick det bra o träningen var superkul o tungt för armarna.. sedan for o handla o har nog aldrig handlat så fort i hela mitt liv.. haha.. sen hem o snabbduscha de gick oxå ovanligt fort o tills slut nådde ja målet.. soffan :)

Idag blir det oxå träning.. det blir nog Bodystep.. högt konditionspass på stepbräda.. otroligt bra pass o idag är det en jättebra tränare :) Brukar gå på aerobic dance annars men jag varierar varannan vecka just nu för o få mer träning..

Imorgon är det fredag och det är salsa party i Fiskekyrkan (tydligen har de bytt namn). Jag ska mest troligt gå med zumba instruktören :) Hon ska höra av sig sedan så ja vet mer exakt... jag går sällan ut för jag tycker inte det ger mig något att supa o förstöra dagar och träningen plus min kropp då.. men denna gång kan bli kul o testa o se om det är bra musik o förhoppningsvis kanske dansa lite :) plus att jag träffade killen jag möter o frågade om han ska dit.. han visste inte så får väl se :)

Resten av helgen vet jag inte vad ja ska göra.. kanske ti stan en sväng o handla lite julklappar.. jag har listan klar i huvudet men inte varit ti affärerna ännu.. på söndag blir det Zumba pass igen.. :) *längtar*

Jag tycker det är så kul när man läser aftonbladet o så är rubriken "Gå inte ut!" detta gäller alltså i Skåne där de har kaos.. ojoj.. jag vill bara skratta :) Vi i norr är vana vid snö o allt vad de innebär men verkligen inte i södra sverige.. jag har bott halva mitt liv utanför Göteborg så jag vet hur de reagerar o de är lika kul varje gång :)

Dagens väder: - 5 grader o varit sol.. den är dock på väg ner redan...

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv. tack snälla du :)

2010-12-02 @ 14:26:18
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så jättemycket för de fina kommentarerna :)

2010-12-02 @ 14:29:32
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Lisen

Svar: Tusen tack för den fina kommentaren. Indien rekommenderar jag verkligen att åka till!

Söt blogg du har!



Kram lisen

2010-12-02 @ 15:02:54
URL: http://lisenlife.blogg.se/
Postat av: Susanne

tragisk,(filmen)

2010-12-02 @ 20:07:18
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Bilar ja.... jäkla extrautgifter! ;)

Kramisar!

2010-12-02 @ 22:55:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback