Ber om ursäkt..

Att jag varit frånvarande men jag har faktiskt inte varit hemma så mycket..

Måndag var det jobb o sen magdans.. fick ju tag på Abf och gav min förklaring till zumba o hela den grejen o de hade faktiskt inte vetat om att man ska vara certifierad o att de är ett varumärke.. så de kändes bra.. på kvällen pratade jag med min magdansös lärare o de va återigen som att prata med en vägg.. hon förstår verkligen inte att man inte kan kalla de zumba för de äger de namnet.. herregu att de ska vara såå svårt.. blev upprörd igen måndag kväll o tänkte o tänkte.. grr.... bäst o släppa de nu så ja inte börjar om.. haha..

Möte med jobbet i Sthlm tisd-onsd o såklart julbord.. dock var de inte så bra.. :/ budgetvariant har vi kommit fram ti att de var.. men mötena var väldigt bra :)
Flyget hem blev försenat så skulle varit hemma halv åtta men kom hem halv elva!!! suck.. planet från Oslo var sent därav förseningen.. blev lite sen kväll...

Igår var de torsd o då va de fullt upp o sen på kvällen möte i Boden och sen julbord på Western farm. Guuudd så bra de va :) Åh va ja älskar shower.. haha.. dans o sång o snygga killar... ;) Polisen som försökte komma med i Idol är med i showen där o han är ju såååå snygg o förutom utseendet så är han tatuerad, kan sjunga o spela gitarr, jobbar som polisen o ja kan de bli bättre :) fast ja känner han ju då inte så de kan bli bättre.. hahaha.. de va iaf en väldigt bra kväll.. även här va mötet bra o även eftersnacket.. dock blev det även igår förseningar dock pga vädret.. är inte så roligt väder just nu.. suck.. snöar o blåser men annars ganska behagligt... men måste de blåsa såå mycke... hoppas verkligen de plogat vid min parkering..

Det är så mycket o göra på jobbet just nu så man blir snurrig.. wow.. men har två dagar kvar o fixa allt.. så de känns bra :) jag kommer hinna så ja är inte orolig... :P

Måste ju dessutom fixa hemma.. tvätta o packa då.. plus tömma kameran igen.. filmade en hel del igår.. haha.. snart bär de iväg.. weeeeeiiiiiiiiii :)

Ne har inte tid o sitta här mer...

Ha massa fredagsmys

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack ,tack

2010-12-17 @ 15:00:51
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback