What a night..... and day....

Igår blev det inte som jag tänkt mig.. hihi.. blev inte gå hem o hänga utan de blev en sväng på stan efter jobbe.. träffa brorsan o pojkarna.. sööötisarna :) sen när de for hem så stannade jag kvar o kollade när min salsa kompis dansade för ett annat dansteam.. de tog en stund de va lite sena osv..

Sprang på en kille ja träffat förut.. han pluggar på annan ort så ser han inte så ofta.. de va väldigt väldigt kul o se honom igen.. :) prata lite en sväng... hihi..

Sen ner mot öltälten o vi träffade vår salsa lärare o hennes man o mamma o några fler.. va trevligt.. satt o pratade o käka lite.. ja tog en cider oxå :) artisterna som spelade var inte o hänga i granen direkt... inget för mig.. men ja struntade i de o njöt av sällskapet :) vid 22 drog jag mig iväg.. gick genom stan för o se om man kände någon o sprang på min vän från Boden.. E o hennes kille.. trevlig o överraskande... :) vi pratade en stund.. hade tyvärr inte möjlighet o göra dem sällskap.. sen vandrade jag hemåt.. hemma vid 23 på kvällen.. oops :)

Besök...

Så åter igen.. vi har Nolia mässa oxå i helgen så jobbar lörd o sönd.. pust tung helg.. haha..

Iaf ringde Edde en sväng han va ledig men blev ändå ett kort samtal.. men såå gullig han var :) my baby.. mi amor.. ska ringa han idag sen..

Jag har bestämt mig för att gå se Takida på lörd.. måste ju ta mig ut lite o se folk när de händer nåt i stan.. trots att de e sviiindyrt.. 340 kr förköp för EN kväll.. så idag stannar ja hemma.. behöver sova tidigt.. haha.. sen måste ja fixa hemma.. dammsuga, diska o göra matlådor.. helst städa toan, byta sängkläder o torka golvet oxå.. så slipper ja städa när ja fyller år.. månd har ja salsa nämligen.. sen jobbar ja helgen så hinner inte städa då.. blää tråkigt men måste göras.. o de känns ju såå skönt när de e gjort :)

Känner mig glad idag!! :) lives is good..

Snart lunch vad ja nu ska äta vet ja inte.. o inhandla födelsedagspresent ti mamsen.. o köpa förköp..

Ha en fiiin dag :)
______________________________________________

Min dag blev inte som jag tänkte.. haha.. efter jobbe så träffade ja min brors tjej o vi gick på stan.. mötte upp brorsan o pojkarna sen o vi gick o åt thaimat.. såååååå goott va de :) gick på stan lite o när ja kom hem bråka ja me telefon.. skulle ju ringa edde men inte fasen gick de... grr.. strulade...
lagade mat iaf.. fick ihop 7 lunchlådor... sen gick ja ti min kompis o hämta bilen ja ska låna.. är nervös.. har aldrig kört någon annans bil o de gör mig nervös.. o de är ingen volvo som ja alltid kört.. men de ska nog gå bra :) hämtade iaf bilen o sen hem o diska... plocka ögonbrynen o sen duscha...

Provade ringa Edde igen o han svara.. kors i taket.. hehe.. han fråga varför ja inte ringde o sa att ja ringde 20 min efter elva o inge svar.. hm ja han hade åkt iväg nånstans.. men men.. va ett bra samtal.. han skulle dock precis börja jobba.. som vanligt... :) han sa de väsentliga iaf.. haha..

Pust blev en hektiskt dag o nehee hann inte städa.. :/ såklart... får se när ja ska klämma in de..

Imorgon blir det mässa och sen blir de hem o byta om o fara ti stan.. får se vem ja går med men ska iaf se Takida :) o ha kameran med.. haha..

Ha en bra dag imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Takida var förband på Pink på Ullevi nu i juli, de var suveräna! :)



Kram Carro

2010-08-06 @ 19:46:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback