Tröttis..

Jisses idag var man inte pigg när ja vakna.. hade helst bara velat vända mig om o fortsätta sova men icke de.. Ska jobba helg oxå på mässa.. men de ska bli kul.. var ett tag sen.. :)

Igår var det lugnt jag var bara hemma o kolla tv o prata med Alexandra på face :) hon vet precis hur jag känner mig exakt.. hon förstår mina känslor sååå bra o klart hon gör de när hon upplever dem själv.. hihi.. jag hoppas verkligen hon och jag kan ses.. snart...

Inte pratat med Edde på några dagar men det är medvetet.. och dels för att jag inte varit hemma.. men ska prova ringa honom idag för jag hoppas han är ledig...

Borde fixa hemma oxå.. laga mat så ja har lunchlådor, städa lite o tvätta.. ska ju bjuda hem folk på tisd så kanske bra om man har lite städat då.. haha.. Men det är såå trist o känns bara jobbigt just nu.. någon som kan komma o sparka mig i baken???

Förra veckan var jag himla populär.. flera killar som ja träffat tidigare som hörde av sig igen.. men nu är det tyst igen... de kommer o går de där.. haha..

Snart stänger det lunarstorm :( känns trist.. fast har ju varit där mindre o mindre men ändå.. kommer sakna de.. har träffat flera av mina nära vänner där.. o några ex.. haha..

I helgen är det festival i stan.. jag vet inte om jag ska gå.. kostar en del plus att ja jobbar o sen har jag ingen o gå med.. idag är det gratis hela dan o kvällen o vet att några salsa tjejer ska gå men jag har ingen bil o ja hatar o åka buss.. gå in ti stan igen känns bara jobbigt.. faktiskt känns ganska mycke jobbigt just nu.. tur vi inte ska uppträdda nu för de hade varit kris.. vi kan ju inte ens stegen.. haha..

Ha en bra dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback