Onsdag o hemma igen..

Då var man hemma igen.. varit till Örebro på kurs.. fick åka på måndag vid lunch o kom fram vid 19 kanske... fick ett otrevligt besked på tåget som ja inte tänker ta här.. men inge kul iaf... mina tankar o funderingar snurrar på högvarv o ja vet inte vad som kommer att hända...

Iaf kursen igår var bra.. tiden gick jättefort o bra ledare.. for hemåt vid 17 o kom innanför dörren vid 23.. pust.. lång resa.. tog en dusch o sen läste ja ut en bok.. va ju inte direkt trött just då...

Prata med Edde en sväng oxå...

Idag är de onsdag och löning.. wohoo men typ alla pengar kommer gå ti räkningar nästan.. :/ enorma telefonräkning på över 5000 kr.. oopps..

På fredag ska jag uppträdda o just nu har ja knappt hunnit tänka på de.. de är så mycke annat som snurrar i mitt huvud o tänker ja på fredag så är ja verkligen rädd att ja inte kommer vara koncentrerad o då få blackout o tappa bort mig... usch hemsk tanke...

Ja mycke som snurrar.. fy....

Hoppas ni har de bra iaf...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo,det stod att det kommit blöt snö i Kiruna på nsd.se... hemskt.. inte redo än för det

2010-08-26 @ 13:32:10
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback