Ny vecka.. nya tag..

Oj vilken helg.. rolig o ändå såå slut i kroppen... helt sjukt... jag har helt bort lördag.. orkade knappt röra mig ju... de roliga var att jag fick sms på kvällen... hihi... de trodde jag inte faktiskt... :)

Söndag var ja hos en av salsa tjejerna o vi övade lite salsa.. dock blev de inte så mycket övning för vi satt o prata mest.. hahaha.. va där i typ 3,5 timme men vi kanske öva 20 min totalt.. knappt de.. :) men kul va de.. :)

Sen hem o ladda för ny vecka...

Fick se bilder igår från Boden uppvisningen.. en av arrangörerna fotade.. fyyyyy bollan... ja ville bara gå gömma mig nånstans... såg ut som en korv på korten.. :( magen va enormt runt o såg ut som jag hade hundra elva dubbelhakor o ja va den enda som inte log.... :/ o så ska vi ha uppvisning i lule ti helgen... gu hur ska detta gå??!

Nu blir det bara att börja komma igång med träningen igen... så är det bara... sommarschemat är över o nu finns de inge hinder längre ti att inte träna.... bläääääää :(

Veckan blir rolig annars.. ska försöka träna aerobic idag.. o imorgon är jag i Sthlm över dagen för möte o sen på onsdag ska jag på massage.. har längtat såå... sen på kvällen salsa.. torsd blir de o försöka träna o sen uppvisning på lörd... (ser dock inte fram emot de just nu)....

1 sept skulle min pappa fyllt år... blir väl o fara ti graven oxå i veckan...

Ne nu jobba..
Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att helgen var bra.. Jo,jag hittade en jacka på Vila.. Du får se den på nån gång..



2010-08-30 @ 11:11:15
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack tack.. Har åkt på en dunder förkylning,det värker i hela kroppen och hostar tills jag nästan kräks.. :( Hur var det i Sthlm?

2010-09-01 @ 09:53:07
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback