Ikväll är det dags...

Ikväll smäller de.. uppvisning med salsagruppen.. ska bli spännande :)

Varit på träning onsd o torsd kväll o då har de gått jättebra o de har varit himla roligt.. skrattat, dansat o pratat.. hihi.. ikväll ska vi ses hos salsaläraren o äta lite, göra i ordning oss o öva lite.. sen kl 21 och 22 har vi föreställning i grannstaden Boden... håll tummar o tår!!!
Jag är såå nervös att ja ska tappa koncentrationen o göra bort mig.. men men.. får väl bjuda på de isf... hehe.. återkommer om hur det gick...

Jobbet har det varit mycket med denna vecka och tiden har gått otroligt fort..

Min kropp är inte som den ska nu.. har bakterie i kroppen o äter medicin men den hjälper inte tillräckligt fort... :/ de är inge kul detta.. vill att de ska vara normalt igen.. nuuuu!!!! :(
Jag har typ alltid ont i svanken o nacken men de har ja lärt mig o leva med o de går upp o ner ibland ok o ibland jätteont men nu när man har obehag i kroppen på flera ställen så är det inte bra.. o ringer man VC får man bara tips om vad man ska göra.. krävdes viss övertalning för att komma o lämna prover.. suck... får hoppas de e bättre nästa vecka.. annars kommer ja kräva en läkartid!!!

I helgen vet jag inte vad jag ska göra.. får se.. tänker på bara salsa o hur min kropp känns just nu... har pratat med Edde nåra ggr men han förstår ingeting.. han tror ja är sjuk men de är ja ju inte direkt.. han förstår inte vad det är... han har varit lite konstig nu denna vecka o de är inge kul heller... får väl se hur han är i helgen...

Lite negativt kanske men mår inte kroppen bra så gör man inte...
Lite positivit är att jag anmält mig till magdanskurs.. hihi.. börjar i slutet av sept nångång.. ska bli spännande.. alltid velat gå på de :)
Salsa kommer jag fortsätta med nu blir det mest på söndagar så jag kommer att kunna träna mer på mitt favvoställe.. mitt andra hem.. :) Äntligen.. har inte blivit så mycket när det varit salsa.. gäller bara o komma igång..

Hoppas ni som läser har de bra o skriv gärna en kommentar
Trevlig helg..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas det går bra med dansen

2010-08-27 @ 14:50:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback