En månad sen..

Exakt en månad sen var jag på väg ti domini nu... redan en månad sen... ungefär två veckor har jag varit hemma nu.. känns som en dag ibland o en månad vissa stunder..
Jag vill tebax... ville tebax redan när jag satt på planet o den lämnade dominikansk mark... inte bara för Eddes skull utan allt.. värmen, musiken, dansen, showerna o folket... o känslan när man är på semester o utomlands man mår sååå bra...

Konstigt att man aldrig kan få den känslan när man är hemma.. känna sig riktigt avslappnad o bara njuta.. fast vädret här är inget direkt o njuta av.. sämsta sommaren någonsin har flera sagt ti mig.. tur då att ja for utomlands :)

Har pratat lite me edde i helgen.. dock korta samtal igen när han börjat jobba.. nu får man höra standard fraserna igen.. im tired, im working.. fast har samtalen från torsdagen i huvudet fortfarande.. :) nackdelen när han är så gullig o man hör hans röst överhuvudtaget är att man saknar honom tio ggr mer... men men.. blir lite lättare när ja varit hemma ett tag.. allt är fortfarande färskt i huvudet nu...

När man går på toa i domini så ska man slänga pappret i papperskorg bredvid för att de inte ska bli stopp.. ibland när ja varit på toa så kollar ja efter papperskorgen som att ja vore där.. haha.. komiskt..

Nu är jag inte själv på jobbet.. el från mitt jobb är ja själv men de vi delar lokal med är här iaf.. skönt.. va sååå tråkigt o sitta här själv...

Ne nu blir de o ta tag i lite..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hade varit härligt med sommar värme.. Filmen hette: Bad Lieutenant

2010-08-02 @ 10:45:44
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är alltid något speciellt med utlandet och semester. Man blir ju kär i allting tycker jag :D Jag njuuuuter när jag är borta hemifrån och vill inte hem... jag älskar utlandet! :D



Kramis

2010-08-04 @ 22:18:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback